dupdupmyheart

Sunday, April 18, 2010

NOMBOR EKOR VS SUDOKU.

masa tu, aku baru beli buku sudoku tahap empat. tengah semangat-semangat main sudoku, pengkaki-pengkaki nombor ekor pun tegur konon aku main mainan budak-budak. oleh sebab darah cepat naik hidung apabila tercabar, aku terus bagi sudoku tu dengan diorang suruh buat on de spot depan aku jugak.


tidak sampai lima minit terus terkesima. dan no idea.


eleh!cakap kaki nombor. semua nombor dalam tangan. baru tengok buku sudoku pun gerun. ceh. bah jadi sekarang siapa terer main nombor?


lalala

14 comments:

F A R Y N said...

apa kata ko jadi cekgu math?
hahahaa

vidadarisakura said...

eh pandai main sudoku boleh jadi cikgu math ka sekarang?seronoknya

triple x malaya said...

toto terbaik...

joegrimjow said...

jom try dua
nak?


jom join contest. 20 april ni je
;)

helena's said...

vi...aku rinduuuuuuuuuu!!

sebelas said...

apa kata letak link

http://nomborsebelas.blogspot.com/

dalam link kamoo.. :D

i.am.belle said...

terror lah bah main sudoku.

pernah try lepas tu give up.huhuhu

crazy_labelle said...

owh ak suke sodoku gak...
tp xla terel sgt...
sekadar mengisi mase lapang je..

miloicekaw1119 said...

rajin bah kamo main sudoku..
aku kalo main dah pening kpale otak ni..
terus jem..

.rafiq. said...

jom lawan main sudoku dekat fb. ade berani?

mohdhairihassan said...

ouhh....

maknenye kene main nombor ekor dulu la kan,
baru bleh terer sudoku.

haha

yg_indah said...

Ko jd mahaguru penombor ekor ka VV?

Heidi Shafiq said...

vivi main ramal nombor pulak...

babyhel said...

vi..ajar aku main soduku...heheh