dupdupmyheart

Sunday, April 18, 2010

NOMBOR EKOR PART SATU.

tempat kerja aku dikelilingi dengan orang yang gila main nombor ekor. kira main teka-teka nombor ni dalam tangan diorang la. pantang nampak nombor memang terus "mix and match" ataupun salin terus. tapi jarang menang. hanya bermotivasikan LUCK aka MANA TAHU MENANG aka TRY-TRY BAH konon. sindir-sindir pun nda guna. pendinding apa entah diorang guna untuk menghalang penyindiran menusuk ke kalbu.


satu hari.

"nah kamu mahu betul nombor kan. ambik ni. *9*0. nombor ic aku. haha"


tidak dilayan dengan alasan teda pengalaman. cis.
minggu depan.
tiba-tiba.


"gila. nombor vivi bagi kena 1st prize.menyesal nda ambik!"


aku?gila ah!tiba-tiba perasan ada majik sekali lagi.

7 comments:

.rafiq. said...

kau nak baritahu ic kau 90? perasan muda lah orang tua ni. haha

Yern Ain said...

5940 ka?
ui kakak sy sma kwn sy 5490. ntah apa kaitan. haha.

vidadarisakura said...

rafiq:
aik. baca betul2 la derrr.
haha



yern:
haha.plogshut abis.

sebelas said...

apa no vivi tue erk.. :D

http://nomborsebelas.blogspot.com/

vidadarisakura said...

sebelas:
nombor-nombor.
haha

jejaka anggun said...

wah???? x sia2 ko balik sabah menuntut ilmu bomohizan. menjadi nampaknya.

babyhel said...

ko kerja ape vi?hehe.....