dupdupmyheart

Monday, April 26, 2010

ANTARA PUNCA PEMPUPUSAN LELAKI HEMSEM.

aku ada kawan baru. dia terus terang dia gay. hmm. biar lah. mungkin dulu aku cakap aku geli gay. tapi dia suda berada dalam kelompok kawan. terima jak la se-adanya. setiap kali dia online dia mesti teriak "vi ada orang hensem mau kenal dengan aku" ataupun "wah hensemnya!!!".

aku malas layan. mungkin level hensem pada dia lain dan tidak sama dengan level hemsem di mata aku. ah. mustahil la lelaki hensem jadi gay.


satu hari tu, aku duduk sebelah dia, dia tunjuk gambar lelaki-lelaki yang se-spesis dengan beliau. tekejut. tidak percaya. dia bagi tengok mesej-mesej dari spesis beliau.


"SHIAL LA KAU ALI (bukan nama sebenar)!!! SUDAH LA LELAKI MAKIN PUPUS, YANG HEMSEM SEMUA KO KEBAS. SHIAL!!"


tiba-tiba plak aku ter-emo dan kembali ke meja sendiri.

19 comments:

*SiRibenMerah said...

ouhhh..
mmg shialll la kannn..
patut la da x de laki2 ensem..

yg_indah said...

aku kan ada lg;) hahahha

Tora Aman said...

kurang asam oh!!!kembali la kamu2 ke jalan yg benar!aish~~~ rasa mcm mau sepak satu2 ni.eeehhh

jejaka anggun said...

baru tau ka?

DeVoteD LilY said...

weyh dlm msg2 kawan ko tu ade sam shaheizy tak.. risau risau.. hahha..

ciK LyndaWawa igUana said...

klu hansem tapi hati tak baik tak gune jugak

.rafiq. said...

ko cri jela pmpuan. laki dh habes. haha

besi said...

vivi comel........cukup la ko je yg comel
heheheheh

AnaBee said...

walaupun duniya kecil...jangan risau lelaki tak akan pupus...tapi lelaki yang pupus tulah susah nak dicari , betul tak? faham tak maksud bee ?

ParkAir said...

pelik eh, pompuan punya ramai nak gak sama jenis. nasib baik aku tak hensem.

triple x malaya said...

gua masih ade...gagah lagi ni..

Pekerja Kontrak said...

saya hensem juga... tp ndapun gay...

tapikan ada jugalah org usha2.... lelaki lagi tu.. pleasee.....

Heidi Shafiq said...

patut la sume pompuan lari kat aku.. ish3...

putera aftus said...

kasihan..

Razman said...

lelaki normal suka lelaki jadi gay. kurang persaingan.

BeaN MorENo said...

kalau perempuan macam ko bah tak jual mahal,xde diorang jadi gay....ramai jak lelaki yang sanggup memadukan isteri (bukan akulah...bini aku cantik...hak3)

BuDakHutaN said...

aku bukan gay ~_^ ...hehehe

vidadarisakura said...

riben:
hahaha.
ada tapi sikit.



yg indah:
anda pasti anda hemsem?
haha



tora:
haha.
mekong-mekong lagi p sipak durang.haha




jejaka:
nda juga.haha



devoted;
haha.kompom teda.




wawa:
betul jugak.heee




rafiq:
boleh?
hehe



besi:
haha.tiba-tiba.




anabee:
faham cikgu bee.heee



parkair:
nasib baik kan.haha


triple:
eleh gagah la sangat.haha




pekerja:
kan dia bekas gay dahulukala.haha




heidi:
eleh perasan.haha




putera:
heee




razman:
cis.




bean:
haha.tiba-tiba. teda kaitan.




budakhutan:
sah?
haha

piqaiqapiqa . said...

HAHAHAHAHAHA shial ah ali ni !!!! habisla kita macam ni !