dupdupmyheart

Sunday, March 21, 2010

TUNGGU DAN TERUS TUNGGU.

"hidup ni macam roda, kejap di atas, kejap di bawah"


bila la "roda" aku mahu naik atas ni?



..dan belum kenaikan "roda" aku tu memang serius teda kaitan dengan berat badan aku ok.
sekian.

18 comments:

shakinah said...

aku pun. bila la roda nak naik. naik sikit pun jadilah.
haih

oranglidi said...

roda impian ke?

oranglidi said...

woi shak! aku dulu la nak komen!

vidadarisakura said...

shak:
a'ah. sikit pun jadi kan shak kan.



orglidi:
lu mo kena sepak?


eleeeeh.berebut pulak. bukan dapat hadiah komen terpantas pun.haha

mohdhairihassan said...

betul ke tiada kene mengena dengan berat badan..?
macam x logik je...
hahaha! ^_^

jejaka anggun said...

hahah. bunga roda tuh dah licin kot?

.rafiq. said...

AKU BOLEH KASI RODA NAIK KE MUKA KAU. MAU?

ciK LyndaWawa igUana said...

esok lusa kau naik la tu nanti....hehe

paiseh said...

bukan dah pancit ke??

cik CumeY said...

Aku ponn..roda jatuh merundum..siap pecah da pon roda tuh..huhu

BuDakHutaN said...

ko tak putar roda tu..camana nak pusing naik atas... ~_^

kena kayuh 'hidup' lebih sikit... ^_^

Lifesaver said...

x lama lagi la tu

helena's said...

roda aku pon macam suam-suam kuku je,tp mungkin naik kamis nih pasal gaji.akakaa

GaDiS KaMpUnG sEpArA BaNdAr said...

penungguan satu penyeksaan...

vidadarisakura said...

hairi:
mo kena sepak?

haha



jejaka:
ok. mungkin. (kasi sedap hati)
haha




rafiq:
mahu!mahu!mahu!



wawa:
bilaaaaaaaaaaaa.



paiseh:
lu penah rasa tayar pancit melekat dimuka?




cc:
huhu. bila?bila?bila??




budakhutan:
tengah mengayuh la ni......................grrr





syafa:
bila?bila?bila?

beb!nampak x msg d ym?





helena:
huh. atleast ko ok suda skang ni.




gadis:
sangat!

Pekerja Kontrak said...

roda apa lg ni...

vidadarisakura said...

boi:
baca betul2.

vidadarisakura said...

boi:
baca betul2.