dupdupmyheart

Thursday, March 4, 2010

PAGI-PAGI YANG INDAH.

sekarang hidup pagi suda menjadi tenang.
tiada lagi alarm clock yang bernada dering tinggi yang bertajuk "tangisan ku tidak berbalas".
tiada lagi drama kejar-mengejar yang dilakonkan oleh riski si EKOR tatkala mama sama bapa pergi bekerja.
nampaknya riski suda belajar hidup redha bahawa beliau memang tidak akan dibawa kemana-mana seawal pagi-pagi orang bekerja.

gambar-gambar ketika beliau masih dizaman jahiliah.


oh bahagianya hidup pagi dan kakak suda boleh tidur dengan tenang. selamat malam semua! heh!

25 comments:

Hazzy Ishak said...

comel
tak macam vi
lalalalala

Pekerja Kontrak said...

punya awal bos....

naz said...

melalak je kerja dia

Cik Cookie said...

chumell laaa.rasa mcm nak cubit2.

oranglidi said...

ngkau ni tak habis2 menyakat dia..

meh ak sakat kau plak.

shakinah said...

hahaa.
sekarang dia redhaaa

::FAIZ FARISH:: said...

Riski Comel. AKu paling suka gambar last.

ciK LyndaWawa igUana said...

hehe..bgsla..ko ade alaram clock yang tak pelu dipasaran..hehheh

vidadarisakura said...

hazzy:
eleeeeeh. berat sebelah.haha



boi:
ari2 pun bangun awal dogo.




naz:
hobi.



cookie:
aku tolong cubit.haha



orglidi:
manada2!haha




shakinah:
sangat redhaaa.



faiz:
nda pun comel.



wawa:
haha. tu la pasal.

Baby HeL said...

kecian riski tahu......haipppp..
=P

Acid said...

[komen bernada dengki]

aku sudah rasuah sama riski.

esok die start jadik alarm clock kau balik.

.rafiq. said...

dia sudah pasrah.
haha comel
mungkin dia dah besar
akak dia bawalah riski berjln

azzaliena suziantie said...

comel nya ba...

ko sabahan ka

ak mau ak mau...

oh lupa..

ak jalan2 sini..

:)

+h.a.z.e.r.i.n+ said...

mesti ko rindu sama ini budak kan, V

Aus MeLankoLik said...

hahaha ,
kuat nanges..
macam vivi..

Lifesaver said...

ko mesti suka buli adik ko

vidadarisakura said...

babyhel:
eleeeh. lakonan jak tu. haha




acid:
eleh kauu.haha



rafiq:
opkos.riski kan bakal kuli.haha



azzaliena:
sila jalan.sila.heee


iya sabahan.hee



hazerin:
rindu kenapa suda ari2 aku duduk ruma jaga dia.haha



aus:
eleh kaaaaaau. macam tau.haha


syafa:
manada.haha

*SiRibenMerah said...

hehehe..
budak2..
camne dia leh diam??
agak nya dia rasa slamat sbb ko cukup besar utk melindungi dia kot..
kannn??

vidadarisakura said...

takut kena rotan.haha

jejaka anggun said...

ko x tunjuk plak pic si riski tgh pujuk ko di saat ko yg meraung sakan apabila mamak n apak ko pergi kerja?

*SiRibenMerah said...

wehhh..
dlm tivi td dia ckp marilah kita sama2 membanteras penderaan kanak2.. so, aku sbg masyarakat yg bertanggungjawab telah mereport hal ko rotan riski ke muka pengadilan...

ko bangga x ngan aku??

vidadarisakura said...

JA:
manada!manada!haha



riben:
aku rotan ko karang. mahu?
haha

*SiRibenMerah said...

aku report la ko dera aku pulak.. hahahaha..

vidadarisakura said...

ewah2!haha

Heidi Shafiq said...

meh aku ajar adik ko tikam org.. supaya die bleh wat dkt kakak die..