dupdupmyheart

Tuesday, March 23, 2010

PACIK KEDAI RESTORAN DEPAN SUKA PASANG LAGU-LAGU WALI BAND SECARA BERULANG-ULANG.

antara lagu kegemaran mereka adalah lagu yang "ibu-ibu, bapa-bapa, siapa punya anak bilang aku" dengan lagu "taubat" serta lagu "ya Allah ya Rahman".




tapi.



pacik-pacik pelanggan kedai restoran depan semua order air berjenama "harimau". dan kedai restoran depan merupakan "port minum" peminum-peminum seterusnya mabuk-mabuk.



motif lagu?


lucu.



*sila google lagu waliband sendiri. sebab aku pun nda tahu tajuk lagu. hee

23 comments:

intanurulfateha (◡‿◡✿) said...

.wahhh port
.kakak ipar nda mau join ka? ;p

acik ayu said...

tajuk lagu: cari jodoh. tau pon sbb ramai na yg wat ringtone hp. haw3

mira ellyna said...

hahahaha,,

motif die enjoy la kot..tp mamcam mmburukkan islam ja..haha..

gila2..

ciK LyndaWawa igUana said...

best ba lagu tu..aku pun layan lagu waliband ari2...hahah

joegrimjow said...

at least dieorg ingat mati kot
eheee

mohdhairihassan said...

"Ibu-ibu bapak-bapak
siapa yang punya anak bilang aku
aku yang tengah malu
sama teman-temanku
karna cuma diriku yang tak laku-laku

Pengumuman-pengumuman siapa yang mau bantu tolong aku
kasihani aku
tolong carikan diriku
kekasih hatiku siapa yang mau"

Yeah! hahaha~
semoga hidup aman sentosa hendaknya..aminn~

~0~ said...

sengal....

mesti lagu tu xsampai maksud nya...hahahh

azzaliena suziantie said...

uit...lagu tuh best ba..
aku suka nih lagu tuh..
hahaha...

ko sabah di maana??

BeaN MorENo said...

bibi jangan kau kutuk wali band itu band kesukaan aku bah

helena's said...

vi ko nak ikut tak 17 nih?

triple x malaya said...

wali kuali...

vidadarisakura said...

intan:
bedosa. tuhan marah.



acik:
heee.
ok tenkiu.




mira:
hee.bukan memburukkan. lagu tu best so diorang pasang(maybe), tapi at de same time kedai tu provide alcohol. so benda tu aku rasa lucu.




wawa:
layan jak bah kau.heee


joe:
kalau. hee



hairi:
haha.gud.




o:
tu la. memang nda sampai maksud kepada customer.





azza:
heee.aku sabah d kb.




bean:
bila masa aku kutuk. kau ni. nda paham cerita.


helena:
aku di sabah kut. mana la sampai.



triple:
wali kuali ali.

Pekerja Kontrak said...

terbaik dari ladang....

.rafiq. said...

lu pun join ka?
layan waliband mase tengah high sedap kot.

vidadarisakura said...

boi:
haha. tau kan macamana.



rafiq:
haram. tuhan marah.

jejaka anggun said...

ko pun join skali kan???

vidadarisakura said...

dosa.. tuhan marah.

iezat n hobbes said...

lu bukan die hard fan wali band ke?
jangan malu nak ngaku..

khairil said...

dorang amek feel kot =P

babyhel said...

Kelakar gile denga lagu ni...ape2 nah..huhuhuhu...

Lifesaver said...

mama aku pon suka lagu tu..siap berjoget

miloicekaw1119 said...

pulak..

Anonymous said...

Jangan lupa kalau datang kk
email aku : lenny_herry@yahoo.com
kerja jaga budak2 masih kosong
gaji makan tempat tinggal di tanggung.
berminat? email okey...