dupdupmyheart

Tuesday, March 2, 2010

MARI KITA MULAKAN HARI DENGAN

makanan.



yeah!

21 comments:

speckurosaklagi said...

bestt ooo mkn...

tp aku blum amik bekpast lagi...

::FAIZ FARISH:: said...

Tadi aku makan sotong goreng ngan nasi goreng.... sedap.

+h.a.z.e.r.i.n+ said...

klu bgun2, dh ada mknan atas meja lgi bestttt

ZIANA ♥ FARREL said...

bismillah....
*hoh?xgosok gigi ka??kantoi...;p

vidadarisakura said...

spek:
haha.aku tenga brekpes la ni. second roun lagi tu.hee



faiz:
eleehhhh nasi goreng aku lagi sedap.haha


hazerin:
terbaik!haha


ziana:
u macam tau2 jak. haha. gosok gigi guna nasi goreng. bole?haha

oranglidi said...

sekuntum bunga mahligai.

Hazzy Ishak said...

ko nak makan dessert tak?
jom g blog aku...
teheheee

vidadarisakura said...

orglidi:
habis kena jual.



hazzy:
ko bagi free eh?hee

Lifesaver said...

bagus!

vidadarisakura said...

syafa:
eh?tiba2 komen jadi baik.

;p

~0~ said...

baca doa makan dulu wei...hahahaha

.rafiq. said...

makan coklat lah vi
sedap punyeeee

vidadarisakura said...

o:
kenyang suda.haha sempat baca alhamdulillah.haha



rafiq:
gosh. lapar coklat la pulak.haha

KAKI MERAPU said...

Heh ! tetiba hantu lapar serang perut aku vi...alamat kena busung lagi lah neh...hahahaha

vidadarisakura said...

haha.sama2 la kita terbusung.hee

joegrimjow said...

ehermm2
mok mok

vidadarisakura said...

joe:
eleh.mentang2 kurus.
;p

*SiRibenMerah said...

gemok!!

ular sawa..

Baby HeL said...

aku suke makan!HAK

vidadarisakura said...

riben:
elehhhhhhhhh.mentang2 kurus.haha


babyhel:
tapi ko makan banyak pun ok wat.haha

Ahmad Syazwan B. Ahmad Tarmizi said...

dengan senyuman :)