dupdupmyheart

Monday, March 22, 2010

KAKAK TUKANG CEK TEKANAN JANTUNG ADA MEJIK.

bacaan NORMAL ujian jantung = 60

bacaan TINGGI ujian jantung = 90

bacaan VIVI PUNYA ujian jantung = 103.



"adik kurangkan makan berlemak, makanan berminyak, fastfood semua tu, kulit ayam, dan blablablablabla"


"aik?macamana kakak tahu?"

21 comments:

intanurulfateha (◡‿◡✿) said...

.huh!
.ngeri!

.kakak ipar
.sila puasa selama setahun!

shakinah said...

hahahahahh.
aiyok vi!

joegrimjow said...

hehe
ku yg x amek medic ni pon akan cakap benda sama
hehe

ciK LyndaWawa igUana said...

dia saiko ko tu vivi

::FAIZ FARISH:: said...

Patutla.....

qishie said...

ujian jantung ape ni weh?

triple x malaya said...

terlebih makan..ape boleh buat,terima je la beb..

helena's said...

vi..rindu ko.

paiseh said...

makan je la.. dalam kubor xde benda2 tu sume~

Wan Perlis said...

seksi banner.
adik kena byk minum air masak - kata kakak nurse

.rafiq. said...

vi rindo ko juga

Rowena Chasez said...

biar btol vivi!!
tggi sangat bha 2..
take care of urself k..

Lifesaver said...

sila kurangkan makan kalo mau hidup lama makcik!

Pekerja Kontrak said...

bila ni kejadian bos??

BuDakHutaN said...

aku tau ..sebab dari jauh kakak tu nampak kat tangan kanan ko ada ayam KFC, sebelah kiri ada burger MCD... lepas tu ada sos lagi masih di dagu..adedei...

Irtiyah said...

salam

jaga kesihatan.

pisey said...

haha.agak scary-

cik CumeY said...

Aku pon nk g cek la cmtu.ko agsk dia ckp aper vi?sila makan kulit ayam..lemak2...kompom dia ckp ckp gtu kt aku kn?kan?

yg_indah said...

dia ada bau lemak waktu amik sukatan tu kot

vidadarisakura said...

intan:
erk. karang kurus. susa.haha



shak:
aiyok.




joe:
heee.


wawa:
saiko kan.haha


faiz:
apa patut.




qish:
jantung sendiri.haha



triple:
menerima la ni.heee




helena:
rindu ko jugak.heeee




paiseh:
kan.kan.kan.




wan:
heeeeeee. baik!heee




rafiq:
mo kena sepak.




rowena:
heeeeeeeeeee. alaa teda apa2 pun.hee



syafa:
ndamahu.haha




boi:
hari tu.




budakhutan:
erk.kalau.haha




irtiyah:
hee.baik kakak.heee




pisey:
erk.heeeee

babyhel said...

mesti tukang cek tekanan jantung punya kuasa metafizik macam bean war2kan tu..heee!