dupdupmyheart

Friday, February 5, 2010

TAHI KEPADA LALAT.

aku baru tahu rupa tahi kepada lalat.
itupun sempena kena marah oleh puanmulia sebab lupa tutup makanan.
cis.



serius.ndatahu selama ni lalat pandai berak.
erk.

20 comments:

oranglidi said...

first lah

oranglidi said...

yang kaler putih ke hitam???

yang putih tu larva dia. nanti jadi ulat pastu jadi ular. eh, jadi lalat.

yang hitam tu dia biasa berak atas manusia. jadilah taik lalat.

.rafiq. said...

pndai org lidi. lu blaja biologi ke?

::FAIZ FARISH:: said...

Macam mana rupa dia? aku mau tgk.... post dulu gambar dia disini....

ZIANA ♥ FARREL said...

wakakakaka...sungguh budak2 kamu...tahi kepada lalat pn xtau...haiya...

besi said...

tak pe vivi comel ilmu tue

*SiRibenMerah said...

huishh..
ko lupa nk sediakan jamban kat lalat tuh..

naz said...

tak nampak tu bai

handhalah ibnu kamil said...

sandi ko ni vi.

ada juga orang paing2 macam ko ni.
aduyai.

ada la ko temakan tahik lalat tu kan?
selama ni ko ndak tau apa itu fly shit. hehehe.

ayampinko said...

lalat berak ker.. aku pun tak tau.. nko kene snap gambar dier vi.. konsi sket ngan kengkawan..

Lifesaver said...

bagus!aku sokong puanmulia

Hazzy Ishak said...

macam mana rupa dia vi...

jejaka anggun said...

tahi kepada org tau x caner rupanyer?

Rowena Chasez said...

hahaahaaaa~
tahi kpd lalat 2 laa buat org sakit perot..
heheee~

-eLyNhere- said...

er.... tu namenye telur lalat laaa...

=.='

joegrimjow said...

blurrrr
xpaham

Baby HeL said...

euwww....hikhik

vidadarisakura said...

semua:
ok2!suda tahu rupa tahi lalat.eh!tahi kepada lalat.eh!telur lalat!eh whateva la!haha

qishie said...

tu telur lalat la vi.hahaha.ko ni obses tahi gamaknye. =p

vidadarisakura said...

tahi riski.