dupdupmyheart

Wednesday, February 24, 2010

SI SUMPAU.

masa tu aku form 1.
alaa macam biasalah..siapa freshie mesti senior-senior gatal mengacau.


"vi..abang tu mau jumpa ko jugak"

"nda mahu"

"jumpa kejap jak"

"hisssssssh nda mahu"

"kejap jakkkk"

"hish..ok la."


aku pun pegi lebri, supaya kasi puas hati abang tu konon bajet mahu ambil aku jadi adik angkat. (hisssssssh..geli aku main angkat-angkat segala ni.)


nda sampai 5 minit jumpa, aku blah.
ketawa berabisan aku.

"kenapa"

"tekejut dia tengok aku. sumpau gilak.haha"

..


mari aku bawa kamu berimaginasi keadaan aku masa tu.

selekeh gila mau mampus.
baju kaler putih memang tukar jadi kaler coklat, siap ada garis-garis pen lagi.
tudung timpang-timpang lagi.
kasut aku ya Tuhan, memang betukar pegi kaler coklat tanah, ngam lagi time tu hujan.


dan abang tu tengok aku dari atas sampai bawah tengok atas lagi. siap geleng kepala.
terus macam mati mood.


dan aku blah.



haha,
puas hati aku.



-sicomot-


.....

sumpau itu selekeh/comot/tidak terurus.
timpang itu tempang/senget.

sekian.

18 comments:

::FAIZ FARISH:: said...

Tu belum bau Ketiak ko lagi kan? huakakakakaka

Si budak Aboi said...
This comment has been removed by the author.
teRi said...

celah mana dorg nak angkat ko? dorg tak penah timbang berat ko lg ke? wkakakakkaka

ciK LyndaWawa igUana said...

ala..mase tu....sekarang vivi dah anggun gitu...

helena's said...

baru nak tanya kau sumpau tu hape.hahahaha


kompom ko comel mase tuh vi..

jejaka anggun said...

hahahahah. aku bole bayangkan. dulu kat skolah aku pun ada budak pompuan birat camnih. mulut jahat x padan ngan muke timpang-timpang.

dalia_zulia said...

best jadi selekeh...hahahahaha....

besi said...

itu dulu..........la nie
ya ampun....teramatla comelnya

intanurulfateha (◡‿◡✿) said...

.haish~

.rafiq. said...

hahaha
lakonan berjaya!

milimilo said...

sumpau,dpt pekataan baru hari ni..ingatkan sumpau tu sumpahan menjadi ular..hikhik

vidadarisakura said...

faiz:
macam jak ko penah cium bau ketiak aku.haha



teri:
bodo.aku kurus kut time tu.haha


wawa:
haha taik anggun.



helena:
haha.manada.selekeh gila.



jejaka:
haha.bodo shial.




dalia:
best kan.haha



besi:
haha.manada.




intan:
haish.hairi mana tah?hahahaha




rafiq:
yeah!padahal memang betul pun selekeh.




milimilo:
haha.gud belajar lagi.hee

BuDakHutaN said...

tapi si vi sekarang sumandak lawa sudah eh... hehehe

vidadarisakura said...

dui dogo.bila masa lawa.haha

BuDakHutaN said...

yang time si vi pakai tu bibir pelsu angelina jolie... ekekeke

vidadarisakura said...

sott.haha maka rupa pundan kg air.haha

Lifesaver said...

ada dia tgk ko skrg???kalo ada, sure dia amik ko jadi bini angkat.hahhaa

vidadarisakura said...

ndamau aku.