dupdupmyheart

Wednesday, February 24, 2010

SAMPAI BILA INI AKAN BERAKHIR?

kutukan seumur hidup yang terpaksa aku hadapi setiap kali begumpul-gumpul untuk seumur hidup.

ini


dan


ini.



dan banyak lagi tapi aku malas mau reveal.
karang kamu lompat-lompat macam saitan la ikut mengutuk aku.


heh.


gumpul itu kumpul.
sekian.


-mangsa kutukan-
(macam tipu kan?)

......


eh kamu jangan baca dengan nada serius tahu.haha

11 comments:

ciK LyndaWawa igUana said...

kamu kena banyak2 sabar ah...=)

helena's said...

aku sayang kau!

Lifesaver said...

ko mangsa kutukan???tipu arr!ko kaki buli

~0~ said...

bukan kau kutuk org ke vi???

vidadarisakura said...

wawa:
haha.sabar la ni.



helena:
sayang kau jugak.hee



syafa:
er..ni kaadang-kadang kut jadi mangsa.


0:
erk.haha

::FAIZ FARISH:: said...

Vi akupun sayang kau mcm si Helena... kau sayang akukah? hihihi

vidadarisakura said...

Faiz:
pui.haha

jejaka anggun said...

lagi lama ko gumpul lagi banyak kutukan yg ko akan terima. baik ko pulaukan pengutuk2 tuh semua.

vidadarisakura said...

jejaka:
eh.buat apa pulaukan.haha
diorang tu kawan la.hee

intanurulfateha (◡‿◡✿) said...

.redha je lah sis ;

vidadarisakura said...

haha.redha apa nya. aku pun sendri terhibur tapi tahan hati.haha