dupdupmyheart

Wednesday, February 10, 2010

RASA.

dulu,
masa aku muda remaja, habis segala barang adikperempuan kepada puanmulia aku kebas.
marah-marah sambil membebel dia pun, dia bagi jugak.



sekarang,
abis barang-barang aku, adik-adik perempuan aku kebas.
rasa macam mau lempang sorang-sorang.



ini lah perasaan ter-karma.

24 comments:

oranglidi said...

tu la. berbuat baik dahulu, jahat kemudian.

vidadarisakura said...

orglidi:
eh.bukan buat jahat jangan sekali?
tapi berkali2.haha

DeVoTeD LiLy said...

alemek..
ta lm lg mesti adek2 aku
pon kebas brg2 aku..
huaaa..

vidadarisakura said...

devoted:
bersedia la.haha

Hazzy Ishak said...

buat baik berpada pada buat jahat jangan sekali...

vidadarisakura said...

hazzy:
tapi berkali2.hee

::FAIZ FARISH:: said...

Vi, hahaha, nah kotoh...

vidadarisakura said...

faiz:
haih.dogo juga ko ni.haha

::FAIZ FARISH:: said...

dogo tu apa?

oranglidi said...

VIDA:
CIS. YEKE MACAM TU? OK!

FAIZ:
DOGO TU PAK DOGOL

vidadarisakura said...

faiz:
haha.mana tahu erti kotoh?
pegi cari erti dogo.haha



oranglidi:
haha.pandai la kau.

::FAIZ FARISH:: said...

Vi, aku taula erti kotoh tu.. = padam muka. hahahahaha. dogo plak, erm... aku google jap.... hehe

::FAIZ FARISH:: said...

Vi alamak ka maksud dia? aku google nda jumpa bah. jumpa alamak ja....

ezzati said...

terkarma gila..haha

yg_indah said...

nanti suami juga diambil mereka

besi said...

baby vivi comel....hehehhehehe
cian dia

~0~ said...

padan muka kau...hahahhaha

Lifesaver said...

kesian ko. barang pe?baju?takkan kot..

jejaka anggun said...

alah ko pun biase kebas barang org sebelah umah.

ZIANA ♥ FARREL said...

aah...aku pn rasa cam tu gak sbb adik pompuan aku ade 3 orang..kdg2 siap diorg cakap.."wei,xde nak bg sedekah kat kitorang ke??"dem..
*tp aku xde amik brg org sbb aku anak sulung..cemana tu??

*SiRibenMerah said...

hehehe...
ganassss~

seb baik la aku x de adik pompuan..

vidadarisakura said...

faiz:
haha.
teda la. abaikan.
hee



ezzati:
iya.tekarma la ni.



yg indah:
erk.apa kaitan.haha


besi:
haha.gilak geli.heee


o:
cis.



syafa:
ingat baju aku bukan pujaan diorang?haha



jejaka:
manada.haha


zianA:
aku pun anak sulung.
aku kebas adik mama aku punya barang jak dullu2.hee


riben:
aih.nasib kau.

joegrimjow said...

eh
dah xjadi remaja da ke?
kekeke!

vidadarisakura said...

er ni. remaja x remaja sangat.haha