dupdupmyheart

Sunday, February 7, 2010

PUNCA.

gambar sumbangan pacikgugel.

kepada sesiapa yang tidak tahu ikan apa aku makan aritu,
ini lah ikan yang dikenali sebagai ikan uji rashid aka ikan merah aka ikan mata besar yang bikin aku ketulangan aritu.


kenapa uji rashid?
sebab mata dia macam mata uji rashid.


sungguh enak dimakan begitu sahaja bila bertemankan kicap campur lada! omaigod.


hello!
bakar dulu. gila kau makan mentah-mentah?


(oh ya!kepada sesiapa yang mempunyai mata besar macam uji rashid mungkin buli menukar nama ikan tersebut kepada nama beliau. mengikut keselesaan anda.sekian)

15 comments:

Rowena Chasez said...

wahhhh..
besar giler mata ikan 2..
takut ak tengok..

vidadarisakura said...

rowena:
kalau mau mata besar makan mata ikan tu.hee

yoro okino said...

besar gler mata..
nak bnding ngn mata aku 10 kali dier lgi besar

vidadarisakura said...

yoro:
haha.kita ni ketegeri sepet kalau jadi ikan.

ciK LyndaWawa igUana said...

klu mata seet macam saya panggilkan aje itu ikan wawa...hahah

*SiRibenMerah said...

aku ada nama baru utk ikan neh..
ikan vivi tercekik!!

sedap kan??
sesuai nama tuh ngan sejarah ko..

.rafiq. said...

o ni la sedap sangat makan sampai tersangkut. ikan merah rupanya.

Dora Tora said...

Aiya..aku nda perna tau nama ni ikan Uji Rashid.sepa yg kc nama tu?haha ni ikan sedap ni kalau masak sos..aku mau makan ikan merah bersos!!!!!!!!!!!!memang ni ikan selalu bikin ketulangan ka?selama ni aku belum pernah lg.biasanya semua tulang-tulangan melalui tekak dgn jayanya :p

Baby HeL said...

aku mahu mata macam tu lah!hik

Lifesaver said...

erk...itu ikan2 di sabah ja ka

Pekerja Kontrak said...

oho..... ada ka????

ZIANA ♥ FARREL said...

hahahah...dulu masa mak i kenalkan ikan uji rashid i mmg xpuas hati sbb org lain pn mata besor gak!kekekkeke

~0~ said...

mata dia cam maata ko x?

vidadarisakura said...

wawa:
haha.bole2.



riben:
cis kau.heee



rafiq:
iya.hee


dora:
astagaaa..memang pun nama dia ikan uji rashid. ko nda tau meh?


baby:
sila2.hee

syafa:
entah.
masa d west aritu nda perasan.



boi:
minta puji la nda tau.


ziana:
haha.samala. aku pun nda puas hati kenapa mesti uji rashid.



0:
ada kalau aku jenis perasan.hee

Tora Aman said...

ish..tetau ni.kami di ruma panggil ikan merah ja.hahaha