dupdupmyheart

Monday, February 22, 2010

MATI HIDUP KEMBALI.

aktiviti hari ini main pura-pura mati-bila-riski-tembak-mesti-mati.


penat gilak jadi orang-mati-banyak kali ni.

19 comments:

Baby HeL said...

Tembak dengan apa?pistol air??heeee

vidadarisakura said...

babyhel:
tembak pakai pistol mainan bunyi mulut. mesti mati kalau tidak riski nangis.

::FAIZ FARISH:: said...

Vivi idup balik pastu jadi antu.....

helena's said...

mesti comel gile kau main vi..hahaha

besi said...

vivi comel... leh jadi ibu2 la awak nie... pandai jaga budak..

~0~ said...

kesian ko...wkakakak

speckurosaklagi said...

jd zombie la vi...

ayampinko said...

hui nie jadi antu pun banyak kali nie..

ZIANA ♥ FARREL said...

wakakkakaka....mmg penat siot main camtu..aku slalu main ngan anak aku, klu lama skit aku mati dia korek mata aku!

piqaiqapiqa . said...

xpayah buat2 mati, cakap je akk dah bertukar jadi hantu.

Lifesaver said...

ish3..dah jadi budak2 dah ko ni

jejaka anggun said...

alfatihah. maafkan aku eh kalo ada buat salah dan silap. 0-0 eh?

Irtiyah said...

salam

kadang-kadang:
adik kejam
kakak baik

selalu:
adik baik
kakak kejam

hehe

*SiRibenMerah said...

ko jd hantu cam dlm santau tuh ke??
hahaha..

♥Huda Luna™ said...

tak apa mati hidup balik..
huhu

=P

triple x malaya said...

mcm budak2 main tembak2..

.rafiq. said...

padan muka jadi boneka

vidadarisakura said...

Faiz:
pastu makan kauuu.



helena:
haha. hodoh siut.



besi:
duinaaaa.tiba2 jadi ibu.haha



o:
sangat.haha


speck:
ada jugak la pengalaman jadi zombie.




ayam:
pastu makan kauuuu.



ziana:
haha.sama weh!



piqa:
haha.suda buat gaya hantu. pastu kena tembak lagi. pastu mesti kena suru mati.haha



syafa:
pasni giliran ko.haha


jejaka:
ndamao.haha




irtiyah:
haha.dalam gila maksudnya tu kak.haha



riben:
shial.terbayang2 aku cerita santau tu.hahaha




huda:
pastu mati balik.haha



triple:
haha.baru best.




rafiq:
boneka comel wut.haha

ciK LyndaWawa igUana said...

kamu men game kah tembak2 ni...