dupdupmyheart

Wednesday, February 17, 2010

KONGSI FA CAI. WO ANGPAU LAI LAI.

ini wa kasi tengok lu olang naga taim taun balu cina.


lepas itu dia tunduk lama-lama. wa talak tau apa ini naga buat.


lepas itu woo, lupa-lupa nya itu naga kasi tunjuk nombol.
wa talak sure ini nombol untuk apa. itu naga minta RM5779 ataupun itu naga tunjuk nombol ekol. kalu nombol ekol lu olang yang talak takut dosa bole pigi beli laa.


lepas itu wa dapat angpau.


terus wa pegi salon sebab wa rasa sangat penat beberapa hari ini.


kejadian selepas itu wa biarkan lu orang diselubungi misteri.



sekian ar.

28 comments:

*SiRibenMerah said...

hebat la.. pos sini angpau tuh..

LORD ZARA 札拉 said...

pergh~

aku nak skit vivi~

sikit je~

.rafiq. said...

CUN SIOt. lu lapat angpau talak kasi wa kah?

vidadarisakura said...

riben:
poskad mau?
haha



zara:
ambik.ambik.haha



rafiq:
lu budak2 talak guna maaa.

*SiRibenMerah said...

muleh2.. hahaha..

vidadarisakura said...

eleeeee.bakal bini orang ni.heee

BuDakHutaN said...

Angapu lai lai.. hahaha

vidadarisakura said...

budak hutan:
hee.lai lai.

oranglidi said...

ceh. lu nak wa jadi ketua kampung? ketua kelas pun x sampai.

*SiRibenMerah said...

vivi,
blom kawen ar.. ikat dulu..

BuDakHutaN said...

Ahaks.. bah limpas sija bah... jangan lupa kasi tinggal tu kuih yang ko beli tadi aa... sa rapal sudah ni gia... hahaha

speckurosaklagi said...

itu naga tarak makan salad ka?

Kyuubi_85 said...

weh, ko dpt angpau... meh turun kk belanja aku... hohoho

Pekerja Kontrak said...

eleh..........

yoro okino said...

aku nak gak angpau wooo

::FAIZ FARISH:: said...

wo de angpou le?

helena's said...

comel lah kau vi!!

cik EPAL said...

wooo gambar last boleh bikin mengigauuu :D

ZIANA ♥ FARREL said...

wah!angpow..lai lai bagi sama farrel! ;-)

Uruchimaru @ kf said...

gong xi..rumah kongsi hahaha

byk dpt angpow..?

Irtiyah said...

ishh apa la naga tu susun limau atas lantai.. makan kan sedap.

ayampinko said...

hehe berapa kamu dapat vivi..?

jejaka anggun said...

konon mekap2 mata tuh nak bagi nampak ngeri ah?

ciK LyndaWawa igUana said...

wah...banyak bgs itu angpau oooo.....=)

vidadarisakura said...

orglidi:
tapi wa nampak lu punya kalisma maa.




riben:
heee.suka2.



budak:
kalau lapal, tahan la lehel.




spek:
naga diet.hee


kyuubi:
abis suda.haha



boi:
eleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeh.



yoro:
ambik2.hee



faiz:
ni de wo pu ci tau la.haha




helena:
erk...apa kaitan.haha



epal:
boo.makan budak.haha



ziana:
farel budak2.mana bole pegang duit.haha



kf:
mari wa kasi kongsi gelap hidup lu.haha


irtiyah:
heee.tu la kompius jugak apa naga tu buat. sekali tunjuk nombor.hee




ayam:
500 lagi cukup 502 ringgit.haha



jejaka:
haaa.ada macam rupa makan budak?




wawa:
iya looo.

~0~ said...

kongsi la angpow ...hahahah

vidadarisakura said...

minta sama kongsi gelap.haha

Lifesaver said...

brape ribu dlm tu