dupdupmyheart

Saturday, February 20, 2010

KEPALA DUITAN.

apa-apa jak la mimpi aku semalam.



dalam mimpi, oleh sebab konon aku mahu kurus, jadi aku cucuk kepala aku pakai pisau, lepas tu kasi masuk duit syiling sebanyak rm10 dalam kepala aku tadi umpama isi tabung, tapi aku masih hidup. siap sendawa sebab kenyang lagi tu.



aishh..adaka itu tanda-tanda "KEPALA DUITAN?"
dan bodoh gila cara-cara untuk kurus kena cucuk kepala macam tu.haha

17 comments:

miloicekaw1119 said...

gelak guling-guling..
mesti kamo mata duitan bukan??

BuDakHutaN said...

aik..unik plak mimpi ko ni... ko tia ingat apa2 numbur lain ka? manatau kluar di 4d ni ari.. hahaha

ok2x.. serius... mungkin ko tengah stress tahap super ni... ada benda nak beli tapi tak dapat... hmmm...

vidadarisakura said...

milo:
haha.tidak sama sekali.tapi kalau kamu bagi duit aku ambik.haha



budakhutan:
teda numbur. 10 jak. ada jual number 2 digit?haha

ya.aku stress mau beli dslr tapi nda dapat2.haha

jejaka anggun said...

hahahah. aku bayangkan ko jadik tabung cina buddha yg perut bulat tuh....

vidadarisakura said...

jejaka:
macam setan jugakla sebab aku tepikir benda yang sama.hahahaha

ciK LyndaWawa igUana said...

klu dulu ada tabung gajah..ko pun nak jadi tabung vivi ka?hehe

DeVoTeD LiLy said...

hahaha..
ko ni kuat tol daya imiginasi ko..
mang tahap dewa petala 7 da..
setakat ni..
klu nak kurus org potong perot gendot tu jeh..
ko lg thrill tebuk kepala buat tabung..
hahaha..

aloy_paradoks said...

mimpi?

joegrimjow said...

meh la nak ajo camne nak kurus
meh la...

-sore mendayu2-
hehe

join contest jom
ada masa lagi ni
hee
:)

fezaL Mohd said...

lu apahal mental dah ?
aiyoo !

Nazatul shima said...

haha..sian..mmg pelik tu mimpi cam gitu..ni msti duk pikir pasal duit nih..hehe..

::FAIZ FARISH:: said...

Vi Mata duitan? huakakakakaka

si ninaa la ! said...

vi, cucuk kepala boleh kurus ke ?

*SiRibenMerah said...

vv, upgrade sket kepala ko jd mesin atm.. untung wehhh~

.rafiq. said...

hantu tido tk basuh kaki.
mimpi mengarut gila.

vidadarisakura said...

er...hee

Lifesaver said...

mmg mata duitan