dupdupmyheart

Friday, February 26, 2010

KALAU LETAK TAJUK KARANG TIADA LA SASPEN.HEH!

dalam kereta. aku drive. sangat berhemah dan kool. tiba-tiba kereta aku kena langgar dari belakang. fuck!

aku marah! aku berhenti. aku ambil kayu besbol sebagai pemukul yang memang aku simpan bawa kerusi sebagai keselamatan dan cepat-cepat keluar sebelum orang tu lari. dan penuh seksi aku pecahkan cermin kereta orang tu dan tanya apa masalah kau?! aku patahkan side mirror. aku nda peduli dia lelaki ganas ka. yang penting aku puas hati dan dia takut. dan selesaikan masalah kereta aku. puas!setel!


tapi..

masalahnya,
aku,
lesen kereta pun tidak ada.
kereta apatah lagi.
serta kayu besbol.



ini la masalah bila kadang-kadang daya skil peng-imejinan yang tinggi bila menjalankan misi meng-imejinan.


;p

33 comments:

Shahrul Tanaka Safeai said...

lu patut amek lesen kenderaan berat je..itu je yang layak untk tanggung berat badan lu..

::FAIZ FARISH:: said...

Vi aku rasa cam mau cubit kau... serius....

BeaN MorENo said...

aku rasa ko bukan imaginasi tinggi bah...Tahap bosan ko terhadap dihup ko terlampau tinggi...gi bunuh dir...hak2...kahkahkah

jejaka anggun said...

a ah aku pun rase cam mau cubit kau. ee geramnyer... eee geramnyer....

tanpanama said...

kuat kentut la kau ni bah.

vidadarisakura said...

saruk:
eleh kaaaaaaaaaaau. penah rasa kena hempap dengan kenderaan berat?



faiz:
haha. kenapa?kenapa?kenapa?ahaha



bean:
manada bosan. hepi jak ni.hahahaha


jejaka:
akakakkakakkakakakakakakkaka.
kenapa?
haha



tanpanama:
eleh kaaaaaaaau. bajet hilang dalam ramai.hahaha (masih x puas hati)haha

::FAIZ FARISH:: said...

Vi kau tanya kenapa? Memang mau kena cubit pipi kau nikan? Kau tunggu aku datang kb cubit pipi kau....

intanurulfateha (◡‿◡✿) said...

.kenapa bah kakak neh
.sudah hilang akal ka? ;p

dalia_zulia said...

hahahaha...boleh menang pertandingan mengarang "sukahati aku" macam neh...hahahaa

*SiRibenMerah said...

ko bawak kete lembu je lah..
tayah amek lesen..
tgk cara dlm citer upin n ipin pon muleh terror trus..
confirm!

pastuh ko tgkp pic lembu senyum kat ko smbil tunjuk peace buh dlm blog..

ouhh, aku da terpengaruh mengimejin cara ko! Dem~!!

.rafiq. said...

ceh poyo ganas.
padahal lemah longlai lembut gemalai.
haha

handhalah ibnu kamil said...

vi, bawa2 berselawat v di hari mulia ni.

jgn lah ko berangan jak di hari mulia ni.

dah aku nak pi bersenam.
hehehe.

tanpanama said...

ko jgn la sindir2. ak sedih ni.

Aus said...

hahaahak...
gile la .

leh aku komen tapi aku tapi sebenarnya aku berimaginasi komen saje...
hahahak..
ngeks !

BuDakHutaN said...

Suspen sudah aku tadi.. adedei..
ganas jua ni sumandak...hahaha..
sebelum tahap pengimejan bertambah teruk..bagus pi jumpa duktul..
hikhikhik

LORD ZARA 札拉 said...

aku nak mintak ko jadi pengganti aku dalam kelas bila sampai tajuk2 kena imagine.

tajuk beranak2, boleh?

hahaha~

vidadarisakura said...

faiz:
haha.teda la pun.



intan:
mana entah hairi? ;p
haha



dalia:
heee. bagi la hadiah.




riben:
haha.sila2 tepengaruh lagi.



rafiq:
skwezme? lemah longlai lembut?haha menyesal ko cakap macam tu.haha




handalah:
assalawat.


suda.heee




tanpanama:
eh.eh.main2 jak la.alaaaa. ok2 aku stop. ko ok x?



aus:
aku tenga imejin reply komen ko.haha


budakhutan:
hahaha. duktul suti itu.




zara:
ih cigu garang. takkkkkkkkkkkkut.haha

Nabil Fizri said...

Pung Pang pung pang.

vidadarisakura said...

talingung.

BuDakHutaN said...

atukui geng..lama sudah sa teda dengar tu pekataan talingung kio... sah..durang nda paham tu...hahaha

vidadarisakura said...

haha. biarla paham ka nda.hee

yg_indah said...

ada ko imijinasi masuk jel?

vidadarisakura said...

er..teda. tapi imejin jadi gepren ketua kongsi gelap.
haha

triple x malaya said...

la ingatkan ganas sanggat..rupe2 nye....sembang kencang,hahaha

piqaiqapiqa . said...

HAHAHAHAAHAH amik lesen treler skali. senang,gelek je terus nnti !

White Dove said...

ini bertrip lebih jak la ni kan..hehee

vidadarisakura said...

triple:
itu la imajinasi. dei.



piqapiqa:
hah.gelek ngan ko terus.haha


white:
hahaha. memang trip gilak.

fievelski said...

cerita ini jika ditayang di pawagam, confirm orang bakar panggung.

vidadarisakura said...

prof razak pun bole nangis tercabar buat filem bodo.haha

fievelski said...

first dia akan buat sidang media,
kemudian kuar air mata sikit,
pastu meraung depan press segala,
kemudian kemuncaknya amik botol mineral separuh penuh ketuk kepala sendiri, sambil meraung-raung.
gitu..

vidadarisakura said...

haha!imajinasi ko lagi hebat dari aku.haha

fievelski said...

imaginasi terjemahan dari adaptasi berdasarkan kisah separuh nyata.haha

Lifesaver said...

suspen dowh!