dupdupmyheart

Thursday, February 11, 2010

HISAP RAMBUT. (edit punya)

sambil sikat rambut dalam kereta.


"hish!merokok tu merokok jak la bah. jangan kasi kena rambut saya. rosak bau rokok saya oleh rambut!"
(akibat salah cakap. sepatutnya : rosak rambut saya oleh bau rokok)

"hahahaha"

"kenapa2?"


diam.
30 saat kemudian.


"astaga..saya cakap apa tadi?"

"teda..sikat la rokok tu..saya mahu hisap rambut lagi ni"
(ini si perokok sengaja. si perokok mengolo/mengutuk balik akibat kesalahan kecakapan tadi)




kesimpulan:

1.rokok memang membahayakan rambut orang sekeliling anda.
2.cakap terbalik secara tidak sengaja memang kemahiran sejak azali.



.............


er..aku sudah edit bagi yang tidak paham cerita. adoyai.

22 comments:

Baby HeL said...

kahkenapa????????haha

Pekerja Kontrak said...

aik.... saya rasa ada saksi cerita ni o.... hehehehehehehehe...

ayampinko said...

cakap terblik tak per..jangan nko yang terbalik dahla..

nanti aku pegi sabah..nko belanja k..

vidadarisakura said...

babyhel:
kenapa2?hee


boi:
eleeeeeeeeeeeeh.



ayampinko:
haha.bole2.setakat belanja airkosong tadahal.haha

oranglidi said...

keh2.

lu penah dengar tak,

"hidup mati, segan tak mau.."?

~0~ said...

ko mmg suke membelit...hahahahh

Hazzy Ishak said...

mutusammy pun kalah kalau ckp terbalik macam tu...haha

vidadarisakura said...

orglidi:
nda pernah.apa tu?



o:
sembelit ek?

vidadarisakura said...

hazzy:
haha.mutusamy x cukup skill.hee

BeaN MorENo said...

kau xsuka sama orang hisap rokok ka bah...aku berenti la lepas nih...hakhak

Lifesaver said...

aku tak faham bah...

::FAIZ FARISH:: said...

sot.... huakakakaka

naz said...

apakah? tapi betul jugak ahaha

GaDiS KaMpUnG sEpArA BaNdAr said...

hoho...

ko memang v,

.rafiq. said...

hisap rambut boleh kurus tak?

*SiRibenMerah said...

kurangkan kontroversi..
tingkatkan prestasi..

da ada org kol ko nk amek keje ke??

ciK LyndaWawa igUana said...

aku pun suke cakap terbalik.huhuhu

besi said...

vivi comel... knp hisap rokok leh hisap rambut lak? konpius

vidadarisakura said...

haha. aku edit sudah ni cerita. untuk pemahaman beterusan.

besi said...

vivi comel...gitu rupanya..mengerti

vidadarisakura said...

heee.gud.

intanurulfateha (◡‿◡✿) said...

.ni mesti bru belaja ckp dr si toyol ;D