dupdupmyheart

Saturday, February 27, 2010

FALSAFAH BULAN INI.

setiap bulan februari, tidak pernah dalam sejarah ianya ber-30hb, harap ambik perhatian.
-hamba ALLAH-




aku terlupa lah!
-vivi juga hamba ALLAH-

17 comments:

tanpanama said...

kepala lutut.

.rafiq. said...

boleh buat kalau mahu
nanti aku buatkan?

Acid said...

bln februari ader 20hari je..


fine,
dalam mimpi aku ja.
ok?

fievelski said...

dan aku selalu buat joke aku akan menikah 31 September. pastu suma eksaited gila sampai aku suruh mark calendar.

fievelski said...

dan aku selalu buat joke aku akan menikah 31 September. pastu suma eksaited gila sampai aku suruh mark calendar.

Shahrul Tanaka Safeai said...

bongok betul la lu ni.

zulhilmi bdk blur said...

mmg..
haha

::FAIZ FARISH:: said...

Kau sudah makan Ubat ka Vi?

YANG KUAT MERAPU said...

hahahaha...kalau ada..semakin panjang tahun ke tahun...sape lahir 29hb februari umur naik 4 sekali aje...(umur tak tua..muka dah berkedut)..hehehehe

vidadarisakura said...

tanpanama:
lutut ko.


rafiq:
mahu!mahu!



acid:
haha.lagi teruk.




fievelski:
haha. pastu bengang cari 31sep x jumpa.haha



saruk:
lu lagi la bongok.



zulhilmi:
heee



faiz:
malas.haha



yangkuatmerapu:
kesian kan yg lahir 29hb.hee

Uruchimaru @ kf said...

setiap 4 thn sekali ade thn lompat..!

thn ni thn lompat..

miloicekaw1119 said...

mane ade cik vivi sayang..

vidadarisakura said...

kf:
eh?
haha


milo:
heee

*SiRibenMerah said...

hehehehe..
ko mkn semut byk sgt..

fievelski said...

vivi,

dan pada ketika itulah, aku akan tergelak mengekek terguling-guling di atas lantai.haha

vidadarisakura said...

riben:
ter.haa



fie:
haha!

Lifesaver said...

mmg dasar pelupa