dupdupmyheart

Thursday, February 4, 2010

BUAYA DI DARAT.



diorang kata ni la buaya yang telepas time banjir ari tu.
tapi nasib baik bukan di kampung aku la.
kampung orang lain.

28 comments:

cik EPAL said...

memang dasar buaya :D

vidadarisakura said...

epal:
dasar buaya darat.hee

::FAIZ FARISH:: said...

Tajuk Kontroversi betul... ish....

vidadarisakura said...

faiz:
manada.memang buaya di darat pun.hee

besi said...

vivi comel....hmmm lain kali kena sebut buaya yg berada didarat...
heheheheh bkn buaya darat

~0~ said...

besar tu vi...

sup ekor buaya sedap x vi??

vidadarisakura said...

besi:
buaya di darat pun tulis tu.hee


0:
sedap.sup biawak pun sedap!terbaik!

joegrimjow said...

makammmm vidadaaaammm

vidadarisakura said...

joe:
makan nasi suda.

yg_indah said...

pasni dia ke kg ko lak,nak mkan siapa yg ada lemak banyak. ko lemak xbanyak kan vi?

BeaN MorENo said...

bibi ko mau tau satu bende...kalau itu buaya nampak sama kau aku rasak itu buaya oun tentu lari...nda berani dekat sama kau

oranglidi said...

bujang senang ka?

vidadarisakura said...

yg indah:
fuh nasib baik gemuk jak. xbanyak lemak.haha



bean:
eleeeeeeeeeeeeeeeeeh.

vidadarisakura said...

orglidi:
karang aku tanya buaya tu suda kawin ka belum.


ok?

naz said...

buaya kacuk kot haha

ciK LyndaWawa igUana said...

nasib baek dia tak ngap ko vi..

Baby HeL said...

eyuckkkkkk buaya darat gelii aii..hikhik

si ninaa la ! said...

kalau telepas di kampung kau mesti kenyang buaya tu vi.

triple x malaya said...

apsal buaye tu cam kau yea...haha

triple x malaya said...

kalau aku jd buaye dah tentu aku makan kau dulu..

Dora Tora said...

bikin takut!!

.rafiq. said...

buaya je? ingat anakonda.

Pekerja Kontrak said...

nasib....

Lifesaver said...

tak lama lagi ada kat kg ko la

Cik Cookie said...

handbag kulit buaya mahal lorrr

ayampinko said...

er..boleh buat kasut nie..

Yern Ain said...

astaga. tu la. ada sy nmpk headline dia d deli eksres.

hebat jg la KB pn ada boya. ingtkn sungai rajang ja. haha.

ZIANA ♥ FARREL said...

wah!!!gile besor...takut i...tp buaya darat lg i takut!!