dupdupmyheart

Wednesday, February 3, 2010

BEKAS ROOMET AKU TELEFON SEMATA-MATA MAHU BAGITAHU AKU BAHAWA..

"vi..ko ingat rumah budak arab dulu tu yang depan blok kita?"


"ha...napa?"


"gila ar..sekarang budak laki-laki yang duduk sana.hensem campur ramai sial!!kalau diorang x intai aku, aku yang intai diorang!rugi siut kau balik sabah.." (baca guna slang kelantan)


"eleh..sekali pekerja mamak depan rumah kita.haha"


"cisssss.cilakak ko.haha!"


....


rujukan "budak arab"
satu sini.

satu situ.

rujukan "pekerja mamak"
tekan sini!sini!



sekianterimakasihdaunkeladi.

21 comments:

♥ Baby HeL ♥ said...

haha.....mahu ngorat!

oranglidi said...

hihi. mata keranjang.

helena's said...

bak mai 1..hahaha

Lifesaver said...

nasib baik ko takde..kalo ada, sure diaorg tak nak intai ko..ko kan perempuan beralatsulitkan lelaki..hahaha

vidadarisakura said...

babyhel:
sila2.heee


orglidi:
mata bulat la.



helena:
ambik2.hee


syafa:
aku gay. jadi aku yg intai diorang.

Hazzy Ishak said...

gatai ko vi...nak ngurat!

vidadarisakura said...

hazzy:
eh.bukan aku yang mengintai la. kawan aku.heee

besi said...

vivi comel...kawal perasaan
ehheheh

BeaN MorENo said...

ada ka orang mau intai sama kau bah..aku rase orang intai kau tu pasti pengsan meningtai ko...wakaka

~0~ said...

hahah....

ko nyesal ke vi???ekekekek

naz said...

haha astagaaa penting tu

oranglidi said...

ramai orang cakap lu comel.

'mata lu bulat ke?'

ciK LyndaWawa igUana said...

hahaha..rugi beb ...terlepas peluang skodeng mamat hansem.hahaha

cik EPAL said...

kem salam kat ex roomate kau :D

.rafiq. said...

lelaki hensem buat ape. awek cun sedap jugak.

Cik Afzan said...

suka makhluk Tuhan nama laki

triple x malaya said...

gua dah bace dlm slan kelantan dah..

intanurulfateha (◡‿◡✿) said...

.astaga

Dak Wan said...

Ini mesti kes angau ye?

vidadarisakura said...

besi:
aku terkawal kut.haha


o:
nda juga. sikit la.haha



naz:
amat.


oranglidi:
ramai tu siapa2?
yang lu pecaya kenapa?



wawa:
rugi tau.haha


epal:
sebab?



rafiq:
aku gay. kena tengok lelaki. mana ble tengok pompuan.


cik afzan:
haha!yeah!



triple:
gudboy.




intan:
hee



dakwan:
eh?bukan la.

Kyuubi_85 said...

wah2, ko ni pantang dgr mamat ensem ya? hahaha... nah, rugi ko balik