dupdupmyheart

Thursday, February 25, 2010

ANGKARA GAMBAR BO-GEL ORANG LAIN.

"b..tadi di sekolah, ada ustad ni ada fesbuk, jadi bapa suruh cek nama lya (adik aku), lain-lain pula dia letak gambar sana, ada gambar bogel."

"aik?jap aku cek"


aku mahu marah suda ni. cek. yala budak-budak sekarang ni bukan boleh bepikir kadang-kadang kalau letak gambar. aku sebagai kakak kena pantau kerja-kerja adik-adik aku. kalau melampau memang kena sembelih la dengan aku.


"teda pun pak"

"aik..tadi ada..bah kasi buat bapa fesbuk"

"er..bah nanti lah.. jadi aku punya fesbuk bapa ada cek?"

"semua tadi dapat, abang punya, adik punya, tapi ko punya bapa nda jumpa, nama apa ko letak?"

"er..vivi la..hee"


stop.


aku tunggu adik aku balik. aku nda puas hati dengan gambar bogel bapa aku cakap tu. aku cerita dengan adik aku pasal gambar bogel tu. tekejut gilak adik aku. oleh sebab nda puas hati, jadi tekan la butang search, taip nama adik aku. sekali ini yang keluar.



ok fine.
haha! rupa-rupanya sama nama dengan adik aku gambar tu. berabis aku explain dengan bapa pasal gambar tu bukan adik aku. haha.


dan bapa pun paham dan diakhiri dengan ucapan


"bah..suda ko buat fesbuk bapa?"

"erk."


buat-buat nda dengar - buat-buat nda dengar.

40 comments:

cik CumeY said...

hahahaha....


ko tanak buat ko takot bapak ko add ko ya vivi??

hahaha

cik CumeY said...

aku fesssssssssssssssssssssssssss

vidadarisakura said...

cc:
manada takut.
haha!

BuDakHutaN said...

bah.. apa fesbuk si vivi... hehehe
takut dia kena cek beliau eh...

BuDakHutaN said...

aku search gak vivi...tapi ramai bah plak ni.. adedei sumandak..

YucIkA said...

hahaha..
comel jer..

vidadarisakura said...

budakhutan:
hahaha!mencari la ko gia.haha

vidadarisakura said...

yucika:
sepa comel?sepa?hee

BuDakHutaN said...

tia tejumpa eh...

vidadarisakura said...

haha.teruskan usaha anda.

intanurulfateha (◡‿◡✿) said...

.anak derhaka!

vidadarisakura said...

intan:
eh hairi mana tah?


haha

Nazatul shima said...

haha...mcm2..bagus ya ayah kamu..:)

mira ellyna said...

buatkan aja fb bapa. cian dia.
nanti kang merajuk plak.

vidadarisakura said...

shima:
bagus apa. garang gila ok.haha



mira:
eish.karang susa mau mencarut.haha

jejaka anggun said...

aku dah buatkan utk bapak ko dah. jap agi dia antar ah fren request.

Aus said...

vivi

hahahaha , nasib baik org lain..
vivi asal sabah ke ??
hehehe..

vidadarisakura said...

jejaka:
eh buatkan aku sekali!
haha



aus:
hah!nampak betul nda baca betul2.
punya penat aku tulis.
;p

Moon BlooDy Spell said...

ni kes naiya ni..
salam perkenalan

naz said...

haha bagi nama penuh budak tu ceopattt haha

Lifesaver said...

ko takut aku add fb bapak ko kan?

dalia_zulia said...

hahahahaha...orang2 tua sekarang pun gila nak fesbuk (sebuk2)...

vidadarisakura said...

moon:
heee.kes sala sangka.



naz:
budak mana lagi?
adik aku?



syafa:
a'ah.karang ko menggatal.susa aku.haha

vidadarisakura said...

dalia:
haha.kawan2 bapak aku pun ada fesbuk. so dia takut ketinggalan.

Pekerja Kontrak said...

kakakakakakakakakakaka

tanpanama said...

huhu

vidadarisakura said...

boi:
dui bonot.




tanpanama:
eleeeeeeeeeh kau. tanpanama la pulak.

ZIANA ♥ FARREL said...

kekekke..tetiba belgium da...

vidadarisakura said...

ziana:
haha.tu la pasal.

helena's said...

hahhahhhaa..meh aku tolong ckp kat bapak ko vi..haha!

Uruchimaru @ kf said...

pesal bapak kamu mo buat fb?

vidadarisakura said...

helena:
haha.ndapayah.


kf:
saja.haha

Qaseh said...

hahah....sekarang semua ibu bapa ade fesbuk..hehehe

vidadarisakura said...

qaseh:
telampau uptodet.haha

*SiRibenMerah said...

bapa, meh nk tolong buat fesbuk utk bapa...

hikhikhik...vivi mmg malas.. dia kalo bab makan laju je bapa..
sila marah dia byk2..

fievelski said...

kalau bapak aku tanya, aku kata aku tak pernah stumble upon benda ini.haha.

btw, di masa pencen, dia sering kelapangan, justeru banyak menghabiskan masa flirting sana sini di alam maya terutamanya TAGGED itu. Gosh!

vidadarisakura said...

riben:
haha.pandai la kaaaaaau.


fievelski:
haha.bole plak flirting.hahahaha

fievelski said...

itulah.agaknya teringat zaman kegemilangan kot.ohho

日月神教-任我行 said...

AV,無碼,a片免費看,自拍貼圖,伊莉,微風論壇,成人聊天室,成人電影,成人文學,成人貼圖區,成人網站,一葉情貼圖片區,色情漫畫,言情小說,情色論壇,臺灣情色網,色情影片,色情,成人影城,080視訊聊天室,a片,A漫,h漫,麗的色遊戲,同志色教館,AV女優,SEX,咆哮小老鼠,85cc免費影片,正妹牆,ut聊天室,豆豆聊天室,聊天室,情色小說,aio,成人,微風成人,做愛,成人貼圖,18成人,嘟嘟成人網,aio交友愛情館,情色文學,色情小說,色情網站,情色,A片下載,嘟嘟情人色網,成人影片,成人圖片,成人文章,成人小說,成人漫畫,視訊聊天室,性愛,ut聊天室,情色遊戲,情色a片,情色網

炒米粉Ken said...

,徵信社,尋人,偵探,偵探社,徵才,私家偵探,徵信,徵信社,徵信公司,抓猴,出軌,背叛,婚姻,劈腿,感情,第三者,婚外情,一夜情,小老婆,外遇,市場調查,公平交易法,抓姦,債務,債務協商,應收帳款,詐欺,離婚,監護權,法律諮詢,法律常識,離婚諮詢,錄音,找人,追蹤器,GPS,徵信,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信社