dupdupmyheart

Monday, February 22, 2010

KAU MACAM TIADA TUHAN.

aku pun tidak paham dengan orang yang punya kuasa pelik-pelik ni, macam diorang la paling berkuasa. mampu buat apa sahaja.

tidak suka orang tu, "buat" orang tu.
tidak suka orang ni, "buat" orang ni.
jeles dengan orang tu, "hantar" benda tu.
jeles dengan orang ni, "hantar" benda ni.


ah fak la!
eh orang-orang sialan macam kau,
aku hairan kau ber-Tuhan kan siapa sebenarnya.
benci la!

29 comments:

*SiRibenMerah said...

tuh geng2 setan..
abaikan..
ko pagar diriku ngan ayat2 quran..
semoga Allah melindungi ko dr segala amalan khurafat tersebut..
Ameen..

*SiRibenMerah said...

typo *diri kau*

vidadarisakura said...

serius sakit hati.
mangsa org sekeliling aku. geram sangat. macam mau p jumpa org tua tu p tampar dia.


grrr.

speckurosaklagi said...

aku pun sama tak suka tau bab2 nih...

tak mau...tak mau...

vidadarisakura said...

speck:
nda mau jugak.

Aus said...

owh , tula .
kuno gile..
sket2 pakai ilmu...
ape takut ke ?

vidadarisakura said...

aus:
eh.kantoi eh aku ter-bukak blog ko? ;p lol.

tu la. zaman camni pun masi perangai macam tu.

iezat n hobbes said...

dengki sampai mati

piqaiqapiqa . said...

itu geng otaksempit semua tu

vidadarisakura said...

iezat:
cam setannn kan.



piqAPIQA:
sangat.

.rafiq. said...

siapa buat kau?
atau siapa?

tu la syirik.

Shahrul Tanaka Safeai said...

lu anta setan lu skit..

Paan said...

Sarol biasa buat ni.

BuDakHutaN said...

uiks.. marah tul ko ni... leks beb... ahaks... bah sepa tu...mari kita pi lastik telinga dia

joegrimjow said...

die nak jadi tuhan kot
sbb tu die rasa die betol je semua

vidadarisakura said...

rafiq:
dan cam shial.




saruk:
setan gua da masuk islam.




paan:
sarok memang suka buat benda durjana ni.;p



budakhutan:
uina.kalau buli lestik dari jauh, suda aku lestik awal2.




joe:
tu la. perangai sampai ke- tua.

bspotgurl said...

sape orang tu? kemaruk semacam jek

vidadarisakura said...

bspotgurl:
org tua yang tidak sedar diri.

Lifesaver said...

itu setan dunia namanya

~0~ said...

aku pun jelek ngan manusia camni...aku pun nak anta satu je kat dia...anta lubang kubur...boleh???

BeaN MorENo said...

uiks aku pelik la hantu nda takut sama kau bah!!!

helena's said...

betul lah tu vi.tak penah nak bersyukur.ade sebab lah kenapa semua tuh jadi.dah kalau sume nak ikut koe jek payah lah.tu yang lupe tuhan tuh!

ZIANA ♥ FARREL said...

manusia..mmg jeles sesama manusia...

vidadarisakura said...

syafa:
nama lagi komersial ada x?




o;
boleh2.sila2.hee



bean:
kebal kan.biasala.




helena:
tu la pasal. huh.


ziana:
pasal jeles tu tejadi benda macamni.

dalia_zulia said...

orang tua tu BIOL SOOT kot vi...
maklumlah dah akhir2 hayatkan...
dah tua patut banyakkan lagi amal ibadat...neh dia buat perangai BADIGOL SOOT...

jejaka anggun said...

beb, susah payah aku naik gunung turun gunung carik ilmu nak jadi bomoh sesat, ko marah2 plak customer aku. jgn ah tutup periuk nasi aku.

vidadarisakura said...

dalia:
haha.soot!




jejaka:
kang aku santau ko karang.haha

BuDakHutaN said...

kalau tia dapat lastik pun... kasi pancit tayar kereta dia... huahuahua... aiks.. macam aku plak yg mau jadi urang jahat ni...

vidadarisakura said...

buli la ko geng sama tu babu.haha