dupdupmyheart

Monday, January 25, 2010

TEMPAT PERMAINAN.



ini tempat permainan kami dahulukala.
boleh naik sampai puncak 10-15 minit jak.


sekarang?


omaigod.
20 minit tu pun sudah rasa macam mahu mampus.



anggap jaklah mungkin bukit tu sudah bertambah tinggi.
hee

17 comments:

jejaka anggun said...

aku setuju. bukit tuh makin tinggi.

ayampinko said...

aku suka anggapan mu..ya bukit itu yang makin tinggi

::FAIZ FARISH:: said...

Nice Pic la. Gua suka....

vidadarisakura said...

jejaka:
terima kasih atas pensetujuan.hee

ayam:
yeah!hee


faiz:
derma kan la aku dslr.pasti ko diberkati.hee

~0~ said...

Berat badan ko tue puncanya...tp kalo hari2 ko naik mau kurus wei...hahahhah


cambest je kampung ko vi...

besi said...

vivi...camne agaknya muka keletihan masa naik bukit..?
mesti comelkan..........

::FAIZ FARISH:: said...

Derma? Akupon tak mampu nak beli benda tu.... Hahaha. Akupon harap orang derma kat aku...agagaga

oranglidi said...

bukit memang akan bertambah tinggi. sebab pergerakan tektonik barangkali.

BeaN MorENo said...

bagi kamu mungkin bukit itu sudah semakin tinggi tetapi firasat dirku mengatakan kamu gemuk suda!!!wakakaka berguling2 ni bah...

Dora Tora said...

mungkin ada proses pengangkatan kan.wahahaha

Irtiyah said...

salam
kat mana ni.. macam bukit broga. bukan eh? hehe

Anonymous said...

aku tanak tipu.

bukit tu tak makin tinggi.
kau yang makin berat.

hahaha

shax said...

lupe nak letak link kat atas

.rafiq. said...

patut la dulu kau kurus. tapi sekarang. ...

Shahrul Azry said...

dasar gemuk!

Lifesaver said...

bukit makin tinggi???? aku tak nampak pon ketinggian dia..maybe ko makin...opssss!tak nak cakap apa2

vidadarisakura said...

0:
dulu. yalah hari2. sekarang. sebulan sekali pun belum tentu.haha



besi:
haha.hodo siut.



faiz:
derma la. derma la.hee



orglidi:
kan!kan!kan?



bean:
kalau ko ada atas bukit tu ngan aku memang aku tolak ko sampai jatuh beguling2.hee



dora:
mungkin la.haha



irtiyah:
hee.
ni belakang rumah org jak kak.hee


shax:
ces.heee



rafiq:
dulu kieran..



saruk:
eleh.abistu ko?


lifesaver:
bagus.