dupdupmyheart

Thursday, January 14, 2010

PAYAH JUA NI.

free space dalam local disk aku semakin sikit dan hampir ke 0 GB.


aku cek satu-satu.


punca dikesan.
penyumbang utama kepada kebesaran ke-used-an ke-space-an local disk aku ialah GAMBAR.


dem.


banyak gila gambar.lebih dari 50Gb.ketara betul gila begambar.
belum masuk gambar dalam external. tapi itu dulu. time zaman nampak kurus dalam gambar. sekarang? mud begambar nda macam dulu. mungkin skill kurus dalam gambar sudah berkurang. cis.



oh serabut.serabut.sabut.


delete itu ini.
cek jumlah yang di delete nda sampai 1gb.


omaigod.


payah-payah!



kesimpulannya,
kepayahan membuang gambar umpama kepayahan membuang lemak-lemak.
alangkah.

26 comments:

.rafiq. said...

memang susah nak buang gambar bukan. nak-nak gambar panas.

vidadarisakura said...

rafiq:
kalau gambar panas lama suda tebakar.
boo.

besi said...

vivi...nak tgk pic versi kurus...
mesti comelkan

jinggo said...

kurang makan nasik ja...
lebih kan makan buah....

itu caru aku....
aku hilang 20 kilo dalam masa 3 bulan.....

cuba la....
nasik makan tengah hari saja...
malam aku makan buah banyak....
betik penting sebap pagi leh senang berak....

iezat n hobbes said...

gemuk!

cik EPAL said...

kau banyak lemak ke??? :D

BeaN MorENo said...

vi - kalau dah gemok...gemok la...itu nasib baik muat camera bah!!!wakakaka

ezzati said...

hahaaaa..hampeh ko..

vidadarisakura said...

jinggo:
hee.memang nda berkesan sama aku pekara2 macam tu.lalala



iezat:
abistu?



cik epal:
abis tu kalau gemuk banyak apa?



bean:
kalau ko masuk raja lawak ni kompom org nda ketawa.



ezzati:
heee

Paan said...

Kau gila?

vidadarisakura said...

paan:
kau?

jejaka anggun said...

heheh. meh aku tlg buangkan. nak bakar skalik pun bole.

Lifesaver said...

lemak = kandungan gambar ko?

Kuwe said...

ni mesti gambar buat muka pipi kembung lah.mata terbeliak lahh.

Lelaki Autumn said...

apa lagik..upgrade jer la pc tuh. heheh

Pekerja Kontrak said...

lemuk...

~0~ said...

ko kena sambar external 1teragig kot br cukup...waaaaa

JohnJenin said...

petua.

tekan

CTRL A.

Pastu tekan delete.

oranglidi said...

rilek2. beli external hard disk. heehe..


o yang keja animator aritu?
xdapek lo.

helena's said...

vi..camane skill kurus dlama bergambar..ajar aku..

KinosKoko said...

xpa2..aku mngalami masalah sama dlm bgambar..ndak pa la..cumil bai tu

♥ Baby HeL ♥ said...

aku pn mahu tahu skill kurus

ciK LyndaWawa igUana said...

kenangan tu..jgn ;a dibuang....

yOnnA said...

HAHAHA sama lah mcm kes i dulu. last2 i suruh my dad upgrade memory lappy ni.tp seakan-akan tak cukup. sygnya nak buang gambar even gambar awan kosong sekali pun T__T

silalah beli beberapa HDD utk menampung gambar2 u :D

vidadarisakura said...

jejaka:
eleeeeh.rajin kunun.haha


syafa:
lebih kurang la maci.haha


kuwe:
o.no no no no.haha


lelaki:
mari duit.hee



boi:
sendiri lemok.



o:
terajana~haha



pacijon:
omaigod.
hampir terpengaruh.cis.



orglidi:
mari duit..
external aku pun suda penuh.
huh.




helena:
entah.itu skill semulajadi.haha



kinoskoko:
heee.
ok ba kalau ko.



baby:
tet!habis masa.haha


wawa:
iya tu la pasal.



yonna:
i teringin sangat mau beli lagi sekor.apakata u bg i duit.hahaha

speckurosaklagi said...

mana pix yg byk tuh??nk tgk..