dupdupmyheart

Sunday, January 31, 2010

KEPALA PECAH.

hari tu aku ikut lepak-lepak dengan anti-anti aku.
jadi tekeluar lah cerita dulu-dulu.


alkisahnya..

anti bai and the geng pergilah piknik beramai-ramai.
jadi masa balik tu mereka singgah la beli buah tembikai.
lepas tu time diorang ondeway balik,
tu driver macam mabuk-mabuk bah sikit.
jadi belanggar la dengan kereta cina ni.
kereta yang anti aku ikut ni pun terbalik.
diorang pun terpelanting la keluar.
jadi ada 1 anti C ni teriak-teriak menangis sambil pegang kepala dia.


"matilah aku!pecah suda kepala aku!keluar-keluar sudah otak aku!" sambil pegang kepala dia dan tengok tangan dia penuh darah.

"tengok!!hancur suda kepala aku!!matilah aku!!"



jadi cina yang tadi tu keluar la pegi tolong anti C ni.


"haiya amoi!itu bukan kepala lu pecah. itu buah tembikai yang pecah atas kepala lu."



ok.sebenarnya "otak + darah" tadi tu isi buah tembikai.
dan "kepala pecah" tu buah tembikai yang melekat di kepala dia.


sekian.

22 comments:

oranglidi said...

first harapnya

oranglidi said...

macamna la buah tembikai boleh sampai atas kepala dia.. huhu..

[pekat sangat ke warne jus tmbikai ya?]

syaira said...

hark3.lawaklaa,,ingat kn kepala sungguh yg pecah,,ish3

vidadarisakura said...

orlidi:
ntah.ko tahula org panik kan.hee


syaira:
heee.tu la pasal.time aku dengar pun aku ingat betul2 pecah.

joegrimjow said...

panjangnye
tembikai

Tora Aman said...

lucu o.nasib baik la teda apa2.kin takut o tajuk entri ko ni.karas jg kepala anti ko ar..tembikai pun pacah ni..ahahaha

ciK LyndaWawa igUana said...

buah tembikai pecah pahtu leh makan da isik dia....hehehe

vidadarisakura said...

joe:
er..


tora:
haha.lupa bah aku tulis tu. org sambil tebaring dijalanraya pegang kepala dia. tapi dia pegang tu tembikai yg suda pecah di atas kepala dia.kali tembikai tu la kasi selamat kepala dia.heee



wawa:
kutur eh.haha

::FAIZ FARISH:: said...

Hahaha. Lawak. (Pecah sudah kepala aku). Ko memangkan lawak gila....

.rafiq. said...

kesian tembikai. dah takde kepala. hehe

DeVoTeD LiLy said...

hahaha..
naseb die ta meroyan2 ketakutan..
lawak2..

vidadarisakura said...

faiz:
bukan aku yg lawak. anti u yg lawak.heee


rafiq:
kesian kan..


devoted lily:
heee.sampai sekarang anti tu kena bahan. mebi adalah dekat 20 tahun kisah ni.heee

Uruchimaru @ kf said...

tembikai kalik!

BeaN MorENo said...

perangai serupa sam kau bah...gilak!!!wakaka

Jard The Great said...

agagaga.. lama tak lepak sini

speckurosaklagi said...

hihi
piknik kat ne sampai panik?

besi said...

vivi comel......hehehheh' teringat dialog cerita p.ramlee "kasi pecah la" hehehe

Kyuubi_85 said...

alahai... ingatkan kepala betul yang pecah... ish3

♥ Baby HeL ♥ said...

apalaaaaaaa...

aloy_paradoks said...

kesian tembikai tu..

Lifesaver said...

hahahahahampeh!

Lelaki Autumn said...

hahahaha