dupdupmyheart

Monday, January 25, 2010

KATA-KATA ITU DOA.

sesi berdailog bersama kazen-yang-letak-syarat-wajib-jadi-boipren-perlu-ada-kereta.
tapi...


b..ko tau..aku selalu bedoa sebelum tidur
"tuhanku, arap-arap la bakal laki aku ada honda"


abistu tunang ko sekarang ni???


aku dapat la jugak honda. tapi motor honda.


kakakakaka!neh..kotoh!

19 comments:

joegrimjow said...

moto pon honda ape
hehe

joegrimjow said...

erkk
1st
;)

jejaka anggun said...

nampaknya doa dia cepat dimakbulkan tuhan.

Paan said...

Kalau kau pulak macam mana vi?

Kena jadi pekerja William dulu ke baru boleh propose ko?

vidadarisakura said...

joe:
hee.tu la pasal.


jejaka:
doa simple memang cepat dapat.hee


paan:
apsal.ko teringin mau jadi pekeja william?

speckurosaklagi said...

honda power of dream.

~0~ said...

makbul...amin..hahahhaha

Lifesaver said...

honda jgk tu

helena's said...

bolehlah...hahaha

oranglidi said...

keh3. wa ade baju honda je. x bising pun.

Lelaki Autumn said...

hahahahahah. okay la tuh..nanti lama2 upgrade la dia..

Dora Tora said...

lain kali doa tu kena kc spesifik.wakakaka

ezzati said...

kuang2...honda gak kan..

.rafiq. said...

ko doa la nk laki pakai edwin. mesti dapat punye. haha

DeVoTeD LiLy said...

jadila.. dr ta dpt pape kan..

BeaN MorENo said...

lain kali doa dapat laki yang ada toyota...at least dapat la bulldozer...wakaka

besi said...

nak doa sebut la yg betul2..
heheheh honda...
ex5 pun handa gak.....

ayampinko said...

owait la tu.. honda jugak..dari kereta sorong...?

♥ Baby HeL ♥ said...

aku mahu doa bikin aku dapat swift!lalu aku mahu apa jadik seterusnya!hkhik...