dupdupmyheart

Monday, January 18, 2010

HARI INI SAYA ISI BORANG GURU GANTI UNTUK MENGGANTIKAN GURU YANG MEMERLUKAN PENGGANTI.

oleh itu,
gua berharap sangat agar ramai guru-guru yang akan beranak pada masa-masa terdekat ini dan seterusnya bersambung-sambung supaya tenaga gua diperlukan.




sekian.


-orangsusah-

25 comments:

handhalah ibnu kamil said...

GSTT ka vi?

baguslah. berbakti pada anak bangsa.

tapi sebelum itu.
jom bersenam. :)

helena's said...

camane agaknye kau jadi guru tu..hehe

Eima Jer said...

nasib i xde anak lg..
apa la akan jd dgn ank i klu cikgu sambilannya adalah vivi..hahahaha

::FAIZ FARISH:: said...

Jd Cikgu Best... Akupon nak jadi cikgu. Tapi tak kesampaian....

shakinah said...

alolololo

vidadarisakura said...

handalah:
bukan.guru pengganti jak.hee


helena:
haha.camna la ar?hee


eima:
nasib baik u x beranak lagi, i pun xtahu camana mau ajar anak u nanti.heeee

F A R Y N said...

abis la semua murid kat sabah nun..

vidadarisakura said...

faiz:
hee.arap2 la dapat mana2.hee


shakinah:
alololo juga

vidadarisakura said...

faryn:
abis la anak ko karang.hee

Lifesaver said...

ko tlg ganti tmpt aku plak beb

besi said...

ish ish ish.........bertambah comel
la sivivi bila mengajar sambil pegang rotan.....

kejap nak imagine
comfirm comel

vidadarisakura said...

syafa:
boleh meh?hee


besi:
cis.semua bajet comel.haha

~0~ said...

good luck vi...

jgn ko ajar yg slah suda

ezzati said...

asal x isi GSTT bln lps..x perlu tunggu cikgu beranak..hehehe...

xpe..pape pn aku doakan rmai cekgu beranak..amin..

tapi kang..x tertukar ke cikgu ngan ank murid...

vidadarisakura said...

0:
haha.ajar buat blog kut.


ezzati:
sudah isi. yang ni guru ganti. hee

oranglidi said...

wa penah buat keja ni.

best.

oranglidi said...

tapi lu lelok. jangan kasar2 kat budak2 tu. zaman skang zaman report

iezat n hobbes said...

habis lah anak anak di malaysia ni..kita tiada pengganti lagi

GaDiS KaMpUnG sEpArA BaNdAr said...

gud luck...

aku doa kan ko dpt...

=)

.rafiq. said...

kalau dah dapat kau jangan wrestling budak-budak tu dah lah.

♥ Baby HeL ♥ said...

selamat pagi cikgu!hehe ..

dobot said...

hancur laa budak2 tu nnt,
aha.
:)

Tora Aman said...

I like la..haha

Tora Aman said...

I like la..haha

Kuwe said...

ni nak mengajar bahasa apa?
kih.