dupdupmyheart

Wednesday, January 27, 2010

BUKAN RAYUAN GOMBAL.

hari itu. pergi bali.











apakah perasaan anda apabila syampu sebesar gedabak
yang baru dibeli oleh anda yang anda bawa untuk
outstesen+travel dibuang begitu sahaja .




apa?

apa?




huh!



kusangkakan wajahku yang comel mampu
menambat hati abg tukang cek beg tersebut.
benci lah!
merayu pun tidak guna.
saya tahu lah saya ini pemegang rekod
tidak pernah dingurat lelaki hemsem.
tapi jangan la buang syampu saya secara kejam.
sudahlah main selongkar beg saya.
kan suda nampak pakaian yg tidak sepatutnya.
huh



ok.my bad. saya terbawa syampu sebesar alam.

-------------------------------------------

er..dat time baru aku tahu kalau pegi oversea,
hand luggage tidak boleh bawa liquid stuff lebih 100ml.

eh!entah!haha

mana aku tahu. kalau balik sabah rilek jak.hee

33 comments:

Lelaki Autumn said...

selamat bercuti.

vidadarisakura said...

lelaki:
er ini cerita tahun lalu.haha

::FAIZ FARISH:: said...

Hahaha. Lawakla.... kikiki

~0~ said...

ko mmg pecinta rambut la...wakakakk

tu bwak sampu bagak...

Clark Pett said...

Aku rasa abg tu kalau ko jumpa dia lagi sekali, mesti badan dia bau syampoo ko yg dia buang itu.haha

BeaN MorENo said...

rambut kamu cantik suda tetapi...

besi said...

vivi comel.......saja je pakai topeng...suruh kami semua meneka kecomelan vivi ke?.....

syampoo...heheheh beli yg kecik lain kali

Hazzy Ishak said...

kejam kejam...
boleh dia campak cmtu je..
saman dia hahaahaha

oranglidi said...

rase nak cubit pipi

Paan said...

Ke klinik memperbetulkan laptop. Doktor kata : "Laptop awak disyaki siflis. Bawak bersabar." Tidak saya sangka menonton Saori Hara di laptop boleh membawa kepada siflis.

ezzati said...

canteknyeee gambor....

acik ayu said...

ha ahh xbley bawak yg gedabak2 punye syampoo. sabun pon. hahaha

klaka la

vidadarisakura said...

faiz:
heee..kamera derma mana?



o:
er..konon save bajet.haha



pettmamu:
aku macam bedendam la jugak sama abgtukangcekbag tu.cis.



bean:
yala.gemuk.



besi:
haha.mana ada suh teka pun.adoyai.hee


hazzy:
tu la pasal. aku suda la blur2 masa tu. kenapa?kenapa?



orglidi:
mau kena sepak?



paan:
kau merepek apa saitannnnnnnnn?



ezzati:
hee.konon.

vidadarisakura said...

acik:
tu la pasal.
nasib baik bawa perfume yg kecik. kalau besar memang sia2 kena buang.heee

Kyuubi_85 said...

alahai... kesian... tapi aku tak pnh tahu jg coz tk pnh pegi luar negara.. hehe

vidadarisakura said...

kyuubi:
aku pun festime p oversea masa tu.heee

oranglidi said...

hehehe. mau2

vidadarisakura said...

eleeeeeeeeeh!hee

.rafiq. said...

cabai.
best gile.

vidadarisakura said...

apa ntah cabai?

mohdhairihassan said...

.ceta dah lapuk, baru nk ceta
.bru nk mtk souvenir
.mesti da x de kan?
.kejam! T____________T

.kakak ipar!
.tq vote adik ipar muuu
.syg lebey aihh ;p

mohdhairihassan said...

.alamak
.terguna id hairi rasenyeee
.kuikuikui~

mohdhairihassan said...

.alamak
.terguna id hairi rasenyeee
.kuikuikui~

--intanurulfateha--

jejaka anggun said...

balik sabah beg x kene cek ker? nampak sgt org airport kat msia nih buat keje sambil lewa.

vidadarisakura said...

intan!
haha.funny.


unggun:
ntah. lepas jak kalau aku bawa mineral water. tp aritu p bali. tidak boleh.hee

Pekerja Kontrak said...

patut la sibuk....

apei said...

burger mekdi yang gua beli kat airport mesia kena buang masa sampai new zealand. lagi zalim abg cek beg kat new zealand tu!

Lifesaver said...

sabah tu oversea ke? over the sea tu mmg la..hahahha

apisz said...

aku suke la tmpt2 ko ni..bila mo bwk aku?

vidadarisakura said...

boi:
well..


apei:
haha.sapa suh nda makan time dalam kapal.hee


syafa:
tu la pasal aku cakap festime p ovesea.


apis:
ni d bali la.heee
bukan tempat aku.

helena's said...

vi napa ko gemok nih!heehehehe

helena's said...

ok lah ok lah..ko masih comel!hahaha

♥ Baby HeL ♥ said...

haha..naseb baik dye tak campak kau kan?hihi.....