dupdupmyheart

Saturday, January 16, 2010

BEBERAPA HARI TANPA MATAHARI.

hari-hari hujan.


lebat.


tapi best.
sekarang saya tidak perlu risau bermandi dalam hujan.
sebab hujan tanpa kilat campur guntur adalah nikmat.
yay!



(bukan macam Shahalam. hujan 5 minit kilat suda macam mau pecah dunia.hee)

20 comments:

shakinah said...

hujan kat sabah baik.
;D

shakinah said...

ehh..

1st?

shakinah said...

woohoo..!!


1st time. 1st time

vidadarisakura said...

shakinah:
haha.

rilek.manada org mau berebut komen dalam ini blog.heee

jejaka anggun said...

hujan kat sana siap turun salji x?

vidadarisakura said...

siap turun duit lagi.


lalala

helena's said...

kau lupe kau penah gembire kat shah alam vi..jangan begitu.kau terlalu taksub dengan sabah kau.dan kau buat aku jeles..hehe

vidadarisakura said...

helena:
haha.rilek ar.
setiap kali shah alam hujan aku jadi macam tikus takut kilat.
sekarang hujan, takut tidak lagi. cuma kadang-kadang la bila kilat datang.haha

si ninaa la ! said...

kalau hujan turun duit aku mahu pindah sana lah.

vidadarisakura said...

nina:
ok sebenarnya hujan turun air.
lalalaa

Paan said...

Tapi semua tu kerja tuhan.

Dora Tora said...

berabis ka hujan di Sabah sekarang?kirim aku bambangan sama tuhau.ngeh3

vidadarisakura said...

paan:
ada ka aku cakap itu kerja ko?



dora:
paling hujan tau berapa hari suda ni nda berenti.
banjir suda sini.hee
kiriman gagal.haha

.rafiq. said...

kau suka sebab tak payah mandi pagi kan.
mandi hujan dah setle.

Afzainizam said...

Salam dari kami http:firestartingautomobil.blogspot.com

salam ziarah dari kami.... kami sedang melayari entri anda....older post pon kami sedang baca....

thanks kerana berkongsi story.... banyak yang aku pelajari....

salam sebuah persahabatan salam perkenalan dari kami...

moga ikatan muhibah terus terjalin

diharapkan kami menerima respon yang baik dari anda.....

miSs D @ mEicHE!~ ;p said...

amboi...ko kutuk s.alam plk ye vi..
nti ko,aku suh kilat dtg sna!~

vidadarisakura said...

rafiq:
macamana ntah tahu ni.haha


afza:
ok.tanx.hee


dayah:
aku mengutuk meh?
manada.haha

Pais Chaos said...

aku report sama pembandaran shah alam sebab ko kutuk sh alam..haha

vidadarisakura said...

pais:
la aku mengutuk meh?

Lifesaver said...

guntur tu apa beb?