dupdupmyheart

Wednesday, November 25, 2009

TIPU SUNAT.

aku sudah pindah semua barang dari rumah sewa aku di shah alam pegi rumah kazen aku di cheras.


pastu sabtu ni aku balik sabah.


dan aku nda salam-salam pun orangrumahsewa aku.
sebab aku cakap, hari khamis or jumaat ni aku balik rumahsewa aku lagi.



itu semua tipu.
aku memang nda balik shah alam lagi pasni.



sebab, kalau aku bagitahu yang hari tu adalah lastday,
kompom berlakunya kejadian nangis menangis.
sedangkan aku baru kemas-kemas barang + lipat kain, ada yang suda nangis.
apalagi kalau aku cakap yang memang aku terus keluar dari rumah tu.



jadi untuk mengelakkan penyedihan berlaku
aku terpaksa menyunatkan tipu aku.


lepasni boleh la aku jadi tok mudim.
sekian.

26 comments:

Pekerja Kontrak said...

ah...nangis2 meh... tapi nangis juga tu nanti....

Shahrul Azry said...

gua happy je lu blah sabah..kah3 =P

joegrimjow said...

xde la u tipu sunat
ish2

bspotgurl said...

takpelah, nak adakan acara tangkap leleh sesekali kira orait gak pe.. cuci sket mata tue ;)

FAIZ FARISH said...

Ko Sendiri nda nangis ka? (Jangan Tipu)

~0~ said...

wah....sedih-sedih...huhuhuhuh

jejaka anggun said...

aku rasa org kat sabah lagi menangis menerima kehadiran ko.

helena's said...

ko terus stay sabah ke vi?
tak sempat jumpe ko kat shah alam..aku baru pindah putrajaya balik..iskk

Lifesaver said...

bagus la mcm tu..nak aku anta ko kat KLIA?

*SiRibenMerah said...

lorh.. baru nk jemput dtg beraya kat umah.. hehehehe.. jemput dtg beraya kat umah aku yek... Aku akan makesure ko kne bayar berat lebey nak naik kapal terbang nnt...

VV, serius neh.. jum JUMPA~!!

LORD ZARA 札拉 said...

nak jadi tok mudim?

eh, jangan lupa bawa camera~

hahaha~

vidadarisakura said...

pekerjakontrak:
manada.rilek jak.haha


sarukbabi;
abis tu lu ingat gua nda hepi balik sabah?
bodo.



joe:
er..



bspotgurl:
hee..malas.



faiz:
nada.lalalala





o:
eleh.sedih kunun.hee



jejaka:
menangis gembira.haha



helena:
a'ah.
la time aku mau pinda baru mau jumpa.hee




syafa:
eleh.tipu.



riben:
alaaa riben.
saya suda fulhouse.
ramai gilak suda booking aku sampai ari jumaat ni.sori.huhu

vidadarisakura said...

zara:
haha.pastu?sambil potong sambil rakam?hee

fafarafa said...

aiyakkk....ko xde s.alam trus??? jimatttt duit aku. akakakakaka

yg_indah said...

aku belum sunat.hahahah

vidadarisakura said...

kak fara:
elehhhhhh. besukur la ko kak.hee


yg indah:
mari aku kasi sunat. itupun kalau ko sanggup.haha

handhalah ibnu kamil said...

vi.

aku tumpang sedih.
tapi cepat2 la ko balik sabah.

menabur bakti la di sabah.
ko kan urang sabah.

tiada guna juga ko berlama2 lamaan di sini.
hehehe.

vidadarisakura said...

handala:
taik ko sedi.haha

*SiRibenMerah said...

keciwa...

hancur hatiku.. mengenang dikau.. jadi debu2 kne fire otromen dgnku..

vidadarisakura said...

riben:
alala.
jangan la kecewa.hahaha
sori tau...
huhu

besi said...

vivi comel...cian diorang
pegi la jumpa kejap..

vidadarisakura said...

besi:
hee.msg jak la.

dobot said...

Selamat pulang ke tanah air bahh.
:D

♥ PinK HeL ♥ said...

maw ikut!hee!!

vidadarisakura said...

dobot n pinkhel:
bah!
ok bah kalau kamurang.

mrHan said...

buli ka jadi tok mudim? hehe ada qualification ka? :P