dupdupmyheart

Friday, November 20, 2009

TEDA-TEDA BAH MASALAH KAU INI.

hari selasa ari tu aku bagitahu bos aku yang aku mahu berhenti kerja suda dalam minggu ni,
hari rabu aku cuti berpunchkad,
then sedang aku seronok-seronok diruma,
bos tiba-tiba mesej suruh siapkan semua kerja sebelum berhenti.
omaigod. banyak gila ok.

mula-mula aku ingat mau pass macam tu jak kepada yang berkenaan.
adoyai.

oleh kerana aku mahu berpoya-poya ari jumaat arini
so aku siapkan semua kerja aku sampai ke MCD sampai ke tengah malam.
still masih menurut perintah ok.



ini bukti aku buat kerja serupa macam buat asaimen masa stadi dulu-dulu.
dan ini juga bukti bahawa aku mempunyai 2 dagu jika di kaji betul-betul.
mungkin juga 3 kepada yang prihatin.
dan mungkin juga 4 kepada yang nda puas hati.


dannn


ai berjaya siapkan semua!!



tinggal buat claim jak lagi tomoro moning then blah!
yay!!

20 comments:

.rafiq. said...

ish np quit? da ade bos bru ke?

oranglidi said...

mane dagu satu lagi? mane ? mane?

handhalah ibnu kamil said...

vi.

ko bohong ya.
aku rasa ndak puas ati.
tapi aku tengok dagu ko masih satu.

mana lagi tiga?

naa..
kan tembirang pun ndak pandai.
hehehe.tropot.

*ko dapat kerja baru jadi maid ka?

si ninaa la ! said...

fuhh ! berkepuk la gaji kau nanti vi buat OT. hahaa

bspotgurl said...

Bagusnya pekerja cemerlang, gemilang & terbilang nih

qishie said...

aku nampak dagu ko ade 8.

so tergolong dalam kategori mana?

helena's said...

tade dagu pon aku nampak,,hebat aku!haha

vi nape benti?

dobot said...

dagu, oh, daguu.
;)

~0~ said...

sonok kau ek...

dpt keje len ke vi??

ezzati said...

Quit??dpt keje baru??makin kayo??yay..banje arrr...

p/s: weii..kalo nmpk 6 dagu apa maknenya lakss

intanurulfateha (◡‿◡✿) said...

.kak, nak balik sabah ke?
.nak kerja sane?
.abis dah tak duduk smnnjung lah eh?
.bru nk lepak same T____T

yg_indah said...

eleh berlakon je tu.

GaDiS KaMpUnG sEpArA BaNdAr said...

ko eksyen jer pegang pen ker??

kui3...

Lifesaver said...

ko balik sabah?majukkah?

jejaka anggun said...

bagus... x sangka semangat ko kuat utk abiskan keja.

ciK LyndaWawa igUana said...

good vivie..well done...

vidadarisakura said...

rafiq:
berhenti sebab berhenti la.hee



orglidi:
weh gua email lu number fon kakak gua.



handala:
haha.teropot jak ko tau kan?


"bakas bana tau"

lalala



si ninaa:
apa bekepuk gaji.
itu kerja mana ada OT la dey.heee



bspotgurl:
haha. temberang lagi.
padahal pemalas buat kerja last minit.



qish:
ntah.
haters kut.hahaha



helena:
ko mo aku zoom kan utk ko?
heeee

aku balik sabah.




dobot:
fifa o fifa.





0:
hee
aku balik kampung.




ezzati:
balik kampung la weh.heee
manada kaya.
gaji pun kena potong.
huhu



nampak 6. 3 jumaat la lu tinggal.haha



intan:
eleh.
time akak mau balik situ la mau lepak.haha




yg indah:
eleh.



gadis:
haha.
betul2 baitu.




life:
iya. apa kaitan dengan merajuk.adoyai.




jejaka:
haha.
semangat lastminit.




wawa:
haha.
tenkiu.

besi said...

vivi comel gud luck kat tempat baru...ya..

vidadarisakura said...

besi:
hee.
gudlak apanya. balik rumah sendri.he

日月神教-任我行 said...

AV,無碼,a片免費看,自拍貼圖,伊莉,微風論壇,成人聊天室,成人電影,成人文學,成人貼圖區,成人網站,一葉情貼圖片區,色情漫畫,言情小說,情色論壇,臺灣情色網,色情影片,色情,成人影城,080視訊聊天室,a片,A漫,h漫,麗的色遊戲,同志色教館,AV女優,SEX,咆哮小老鼠,85cc免費影片,正妹牆,ut聊天室,豆豆聊天室,聊天室,情色小說,aio,成人,微風成人,做愛,成人貼圖,18成人,嘟嘟成人網,aio交友愛情館,情色文學,色情小說,色情網站,情色,A片下載,嘟嘟情人色網,成人影片,成人圖片,成人文章,成人小說,成人漫畫,視訊聊天室,性愛,色情,080苗栗人聊天室,免費a片,視訊美女