dupdupmyheart

Tuesday, November 3, 2009

SI PELEMAK KERAS.

hari ni aku buat banci lagi.
sampai la satu kedai ni.
jual produk kesihatan.
sepatutnya aku yang banci kedai dia.
tapi last-last aku yang kena banci oleh dia.


itu nyonya pegi timbang berat aku.
pastu itu nyonya cakap aku overweight.
oh itu aku suda tahu.
pastu dia cakap aku disahkan mempunyai lemak keras.
omaigod.
aku pun terus macam pura-pura takut.
dia pun terus cucuk-cucuk aku supaya aku beli dia punya produk.



cis.

21 comments:

Lifesaver said...

mmg malang ko vi

jejaka anggun said...

masa dia cucuk2 ko tuh ada x rasa cam lemak ko pecah2? ke mmg dah bebal dah dlm badan?

Pekerja Kontrak said...

o... mcm tu pula... kerja mcm nda kerja la ni kan...

joegrimjow said...

haha
lemak keras??
meh nak jual produk ni
;)

oranglidi said...

WAHAHAHA!!!

LEMAK KERAS=HARD FAT?

rilek2. gemuk la cun.

eiza in the house.. said...

hehe..ape2 aje la ko ngan nyonya tu..

~0~ said...

kahkahkah...ko kena tipu ngan nyonya tue ke vi...hahhaha

teRi said...

lemak cair camne lak? haha.

*teri cucuk2 lemak lembek vivi.. lol

ezzati said...

nk alpha lipid...jom order dr aku...

tp, b4 tu..aku nk cucuk2 jgk bole??hehe

iezat n hobbes said...

memang patut beli..sangat patut..sangat!!!sangggaatttt!!!

ciK LyndaWawa igUana said...

biasala nyonya itu..teknik berniaga tu....

vidadarisakura said...

syafa:
haa.memang.ko sorang saja la yg betuah.turn aku jak malang.



jejaka:
adoyai.ko bajet dia cucuk2 betul2?
maksud aku promote2 bah.dey.



pekerjakontrak:
kerja ba itu.heee



joe:
dia jual produk cam ko la kut.heee



orglidi:
ah malas reply komen 14 orang ni.hahahaha




eiza:
kihkihkih.
1malaysia.



0:
haha.betul la dia cakap aku overweight.





teri:
siak la lu teri.awas dey loh.



ezzati:
haha.kawan salu jak promote alpha lipid ni ngan aku.heee


iezat:
ah lu!

vidadarisakura said...

wawa:
hee.tapi aku nda beli pun.hee

triple x malaya said...

huhu...belemak betul kau ni yea..hahaha

cik CumeY said...

betol cakap oranglidi..kecik cam aku pon x best gak...


hehehehe

ramai jerk lelaki said " chubby is my taste"

oranglidi said...

woi. jangan a x nak reply! wa sorang je.

vidadarisakura said...

triple:
iya.tolong derma untuk saya kuruskan badan saya.hee


cik cumey:
eleh.
aku habis jak kena kutuk gemuk.benci la.haha



orglidi:
eleh.
suda terbukti ko 14 org.
haha

cik intan (◡‿◡✿) said...

.gemuk sexy hape!
.cantek! ^^
.wuuuu ;)

vidadarisakura said...

intan:
eleh.haha

Tora Aman said...

apa benda lemak keras tu?buli ilang nda?aku pun nda sabar mau c ilang lemak2 aku ni =.="

joegrimjow said...

pe name die?