dupdupmyheart

Saturday, November 21, 2009

SEPANDAI-PANDAI ORANG BUAT CERITA. AKHIRNYA KANTOI JUGAK. NEH KAU. KOTOH!

"vi... apalah ko tulis dalam blog ko?"

"er...teda apa-apa. besa-besa jak. heee"

" ko ada tulis pasal aku?"

"er.. teda.hee"



diam.



"heee..sebenarnya ada..tapi aku tukar nama ko p "kiah" pasal ko gilak ngan spa-q..kihkihkih"

"babi setan!haha"



begitulah ucapan beliau sambil ketawa-ketawa malu lepas baca blog aku. eleh bajet hot la tu. haha itupun aku pikir panjang bagi baca ka nda. sebab aku malu dengan kawan-kawan aku yang aku ada blog.
haha!


oh. tekan sini untuk rujukan mengenai kiah vs senah spa-q kesayangan saya.

oh. tekan sini untuk rujukan mengenai kiah vs senah spa-q kesayangan saya.

oh. tekan sini untuk rujukan mengenai kiah vs senah spa-q kesayangan saya.

oh. tekan sini untuk rujukan mengenai kiah vs senah spa-q kesayangan saya.

oh. tekan sini untuk rujukan mengenai kiah vs senah spa-q kesayangan saya.

oh. tekan sini untuk rujukan mengenai kiah vs senah spa-q kesayangan saya.

oh. tekan sini untuk rujukan mengenai kiah vs senah spa-q kesayangan saya.

oh. tekan sini untuk rujukan mengenai kiah vs senah spa-q kesayangan saya.


dan banyak lagi.


sekian.

12 comments:

jejaka anggun said...

spa Q?? perlu????

Lifesaver said...

nda mau la aku click!

intanurulfateha (◡‿◡✿) said...

.hahaha sengal!

oranglidi said...

haha. kantui. macam eksistensi sial.

oranglidi said...

wa dah try mesej tapi x dapat2 pun.

helena's said...

kiah tu taktau lagi ke?igtkan tau,,haha

Paan said...

Kiah, jom kapel.

joegrimjow said...

xmo tekan

besi said...

vivi comel...heheheh nasib baik cik kiah selalu kejutkan vivi...

Shahrul Azry said...

eleh gemuk.

.rafiq. said...

penat lah nk tekan byk sgt.

fezaL Mohd said...

jaat. haha