dupdupmyheart

Wednesday, November 25, 2009

SEDAR DALAM HATI.

tadi aku tengok biggest loser asia.
comelnya la manusia-manusia comel semua tadi.
memang sejak aku jadi surirumah, kerja aku makan-tengok biggest loser-tidur.


oleh itu,
dengan wujudnya biggest loser ASIA ni.
sempena kita ni orang asia.
aku harap timbul lah kesedaran dalam diri aku supaya bersenam dan sebagainya.
semangat!
perubahan!
azam!
keyakinan!
yeah!


dan,
aku betul-betul berharap,
dengan menengoknya aku biggest loser ni,
aku harap setakat tengok sahaja pun aku boleh kurus,
memang semangatlah aku.
yeah!

29 comments:

Clark Pett said...

Baru nk blaje Prosperity Burger..cancel la..sama2 la kita berdiet2.

vidadarisakura said...

clark:
eh!mahu2.boleh pos tu.haha

+black.angelz+ said...

Hehehe..

tingat kat dri sendri dr lepas raya ckp nak diet..

Tp tiap2 ari asyik ckp nanti lar..bulan dpn lar..tunggu bulan baru lar..haiz =.="

YunieMinami said...

weh the biggest loser asia channel brape?kul brape?ari ape?aku nk tgk.

cik EPAL said...

aku nak tengokkkkkkkkk...best tak asia punya?

Lifesaver said...

tgk sambil makan???

besi said...

vivi comel...selamat menonton..
heheheheh

Hazzy Ishak said...

vi jgn makan saja, bersenam sama okay...

LORD ZARA 札拉 said...

adoi~
aku cam rasa diri ni sgt loser~

=[

~0~ said...

ko blom biggest lagi kan...hahahah

helena's said...

bile vi canel ape??aku nak tengok gak...cepat jawab!

vidadarisakura said...

black_angel:
kira niat la tu.haha



yunie:
cenel 702.asia baru stat 24hb. aku tengok ulangan jam tengahari.xingat.haha


cikepal:
asia punya tadi baru tunjuk yg ujibakat.



lifesaver:
makan sambil tengok.



besi:
selamat.heee



hazzy:
haha.iya2.karang.heee



zara:
pahal.ko loser tiba2 napa.adeh.



0:
haha.hampir.



helena:
cenel 702 weh. tadi sempat tengok ulangan tengahari.

intanurulfateha (◡‿◡✿) said...

.eleh ;p

vidadarisakura said...

intan:
ewah.

vidadarisakura said...

untuk yang bertanya bila n cenel apa.every tuesday.9pm cenel 702

hans said...

hahaha
umah ku tak der astro
xdapat tgok
moga berjaya(susah tau nak kurus)

jinggo said...

hahahaa....
nak diett...
eeerrmmmm....

silakan...
teruskan....

joegrimjow said...

smangat saja xjadi cik vivi

bspotgurl said...

Alah, awak tu bukannya gemuk pun
rilex ahh ;)

si ninaa la ! said...

kau tak mahu masuk ke vi ?

jejaka anggun said...

bukan ko ke yg kata this is my nail... ku ku ku ku... is ... ku ku la!!!!!

kau kan????? jangan tipu....

vidadarisakura said...

hans:
haha.
semoga berjaya untuk apa?
tengok biggest loser utk kurus?haha



jinggo:
heeee.
kalau kurus manatahu bole belakon jadi semut.haha




joe:
itu niat.dapat pahala.haha




bspotgurl:
heee.
dgmbar aku nampak kurus sikit.padahal aku nii gemuk.cis.



ninaa:
aku ada pegi ujibakat dia weh.
ok tipu.hahaha


jejaka;
sial!!!hahahahhaa


kukuuuuuuu

Pais Chaos said...

tengok citer tu sambil makan cekedis..lama2 kurus la ko!!

.rafiq. said...

semoga hilang dagu kedue. ok banyakkan makan nanti sakit pulak.

vidadarisakura said...

pais:
baik makan pais.(pais itu jagung yang suda hancur2)



rafiq:
amin.

dobot said...

Aku doa dari jauh wehh!
:)

vidadarisakura said...

dobot:
bah.

♥ PinK HeL ♥ said...

aku maw tengok jugaK!hee!!!

vidadarisakura said...

pink hel:
bah.