dupdupmyheart

Thursday, November 12, 2009

OMAIGOD.

hari ni kontrak kerja aku habis.

so besok aku kena breakservice cuti sehari and masuk kerja balik hari isnin.


dan.

setiap 23 hari berkerja layak dapat sehari cuti bergaji.
semua cuti bergaji tersebut mestilah dihabiskan sampai la tamatnya kontrak.

dan.

de kebodohan of me disini ialah.
aku terlupa untuk habiskan cuti bergaji aku sebelum tamatinya kontrak.
omaigod.


aku telah mensia-sia kan cuti bergaji aku.





oooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo~




rugi-rugi.










hurm. positive side.ini mungkin juga balasan bagi aku sebab selalu ponteng keja.
huhu

21 comments:

dobot said...

kalau da sedar, jgn laa buat lagiikk.
;)

cik CumeY said...

hahaha...


ko nyesal kah?

muahahha

cY~pu'dy'nG's said...

haaaaaaaaaaaaaa..
tau pon!
hheh!~;p
cuci bju ko puas2, spy, bile start contract, xde ponteng alasan baju xg antar dobi!
heh ;p

Paan said...

Jangan sampai korek tabung nak makan kat Williams pulak.

ezzati said...

boss msti suka ko...haha

jejaka anggun said...

tahniah!

joegrimjow said...

abeskan je la
da xsempat da kan
ahaaa
ni cnth pekerja bagus

*SiRibenMerah said...

hye vivi.. lama x singgah sini..
wahhh, x sempat abes cuti?? untung2 dapat bonus lepas sambung kontrak neh.. hehehehehe =)

naz said...

haha rajin sangat nie:)

LORD ZARA 札拉 said...

huhuhuhu~

aku pun tak amik cuti~

=[

si ninaa la ! said...

memang rugi besar kau vi.

Lifesaver said...

-ve side: padan muka ko vi!hahaa

Cik_daya said...

jangan wat lagi.. hehehe

.rafiq. said...

jangan risau nanti dapat bonus sebab rajin2.hehe

vidadarisakura said...

dobot:
huh.kalau sedar memang x buat la.hee


cik cumey:
nyesal la.rugi tuuuu.huh



dayah:
heeeeeeeeeeeeeeeeee.


paan-tat:
haha. nasib baik dapat pinjaman masa tu tau.haha



ezzati:
erk.memang nda la suka.selalu ponteng time keja.haha




jejaka:
maseh.



joe:
bagus la sangat.padahal teruk seh aku.haha



riben:
ya2.lama x singgah kan.u pun x updet.huhu




naz:
rajin la sangat.haha



zara:
ko boleh bawak cuti ke depan.aku x.huhu




nina:
sangat.dem.



lifesaver:
ko memang.huh.



cik daya:
ya lei.tapi burn la.huhu



rafiq:
wak lu bonus.budak sambilan mana dapat bonus.huhudobot:
huh.kalau sedar memang x buat la.hee


cik cumey:
nyesal la.rugi tuuuu.huh



dayah:
heeeeeeeeeeeeeeeeee.


paan-tat:
haha. nasib baik dapat pinjaman masa tu tau.haha



ezzati:
erk.memang nda la suka.selalu ponteng time keja.haha




jejaka:
maseh.



joe:
bagus la sangat.padahal teruk seh aku.haha



riben:
ya2.lama x singgah kan.u pun x updet.huhu




naz:
rajin la sangat.haha



zara:
ko boleh bawak cuti ke depan.aku x.huhu




nina:
sangat.dem.



lifesaver:
ko memang.huh.



cik daya:
ya lei.tapi burn la.huhu



rafiq:
wak lu bonus.budak sambilan mana dapat bonus.huhu

handhalah ibnu kamil said...

ko nak cakap ko rajin pi kerja ka?

adeii.

~0~ said...

mesti boss ko syang gile kat ko kan...hahahhah

Tasek Merah said...

boleh cuti2 meleysia tu... he he.


.

intanurulfateha (◡‿◡✿) said...

.pdan muke! ;p

Yern Ain said...

ngam la ba tu. bila lagi ko mo insaf kn.

Kap said...

sesal dahulu pendpatan rendah..