dupdupmyheart

Tuesday, November 17, 2009

INISIATIF

tadi ada budak opis aku buat lawak yang aku pun nda sure samada itu ayat lawak ka ayat soalan ka ayat kenyataan.


"vi dulu masa ko mula-mula masuk aku nampak 1 jak dagu ko, tapi sekarang ni ko ada 2 dagu kan?"


oleh itu aku ambik inisiatif untuk mengurangkan apa yang patut.
tapi sekarang adalah musim hujan.
jadi niat suci aku untuk berjoging selalu jak terbatal
apakan daya kita hanya merancang Tuhan menentukan
lalu aku redha.


lalu aku cari lagi inisiatif yang lain
sampai la aku jumpa inisiatif yang ini.



rasa-rasa bole bikin aku kurus ka kalau ikut inisiatif macam ni hari-hari?

21 comments:

besi said...

vivi comel..ckp kat dia...2 dagu pun comel apa....jogging dlm rumah pun leh gak...lari setempat..
boring je la sikit

cik EPAL said...

memang konpom kau kurus bahhhhhh.... :)

oranglidi said...

MENGAPA bah kau berubah?

Kap said...

percaya pada dagu!!
mmmm..
maksud aku, percaya pada diri ;)

.rafiq. said...

boleh buat dagu spare. kalau rosak boleh ganti.haha

Cik Cookie said...

samalaa kita
CC pun ada 2.

Paan said...

Eleh.

Tijah said...

aku ada tigak daguk...

intanurulfateha (◡‿◡✿) said...

.derma dagu kakak pd kite plss! ;p

dobot said...

Bluekk.
:D

si ninaa la ! said...

kita boleh dance sama sama nanti bah.

helena's said...

haha..kenapa bah kau berubah!

vi bukan setakat kurus,,badan ko pun cantik nt,.chayok!

ezzati said...

mcm syiaalll je durang ni menari..hahah..comel comel..

~0~ said...

kahkahakah....boleh kut...kalo poco-pocong lagi boleh wat ko kurus...hahahahha

Cik_daya said...

BOLEH2x..
lawak jek dorang nie

e p i x ____ said...

kalau nak exercise mcm ni kena ada geng baru best :P

dah betul2 tade kerja la dorang dlm video ni.huhu :P

ni semua disebabkan pengaruh wondergirl ni :P

Kuwe said...

video itu buat aku rasa mcm.pankreas berdetuk detuk.

ciK LyndaWawa igUana said...

yoh...yang kurus itu chantek shiot........

triple x malaya said...

x yah kurus...skrang kan comel..hehehe

Lifesaver said...

ayo!!Tak lalu aku tgk video ni

PuakaDariPatpong said...

hahah comel siak...