dupdupmyheart

Tuesday, November 3, 2009

INI MENGENAI HATI DAN PERASAAN SERTA MARUAH.

malam ni kalau kau buat hal lagi.
aku janji lepas dapat yang baru.
aku humban ko dari tingkat 16 pastu tepuk tangan.




sumpah.




fakta:
1.giant jual seterika bongok. sudah beli baru tapi pakai sehari suda rosak terpaksa guna setanterika lama.dem la!
2.maruah tercalar bila baju kurung yang aku baru beli pakai untuk konvo sudah tebakar.dabeldem!

14 comments:

helena's said...

viiiiii rinduuuuuuuuuuuuuuuu!

vidadarisakura said...

helena:
rindduuuu ko jugak....hee

cik intan (◡‿◡✿) said...

.jenama ape akak beli
.kalau cap ayam, memang lah rosak
.wakakaka!

jejaka anggun said...

tukar jer la. xder warranty meh?

vidadarisakura said...

intan:
jenama 60ringgit punya harga.
cis.




jejaka:
yang baru tu baru mau tukar la ni.

ezzati said...

sabo2...jenama rm60 tu dh kire mhl tu..x ptt guna seari dh rosak...



..ke karen umh ko terlampau byk kot...heeee

..sabo2..konvo hanya sekali..beli baju bole byk2 kali.. :p

vidadarisakura said...

ezzati:
seterika baru tu x panas.tu tepaksa guna seterika lama.huh

nasib baik suda konvo.tapi rugila baju tu baru pakai sekali.huh

jumapx said...

hahaha...
biasala tu...
klu brg murah kan..he3

Nabil Fizri said...

bengap terjun dgn setan2terikanya.
haha

oranglidi said...

sterikalah hati lu.. hehe..

Lifesaver said...

ko tak pndai guna iron kn?

Pekerja Kontrak said...

stereka baru la pula disalahkan... salahkan siapa yg tidak pandai pakai itu setereka.... sekian....

dobot said...

sabar vi, kenangan laa tuh,
;)

ciK LyndaWawa igUana said...

takpe vi.......
duit ade..beli baju baru...