dupdupmyheart

Wednesday, October 21, 2009

UNIFORM.

baju kurung aku pegi ofis suda macam jadi baju uniform.


sebab?
macam balik-balik baju yang sama aku pakai.dem.



punca?
entah berapa ekor pasang baju kurung suda yang tewas dengan encikSETERIKA yang karnivor.
dem!!!



...



hariini rombongan puanmulia datang kl.
seronoknya!seronoknya!seronoknya!


bai.

16 comments:

Hazzy Ishak said...

kita sama la v...abis koyak rabak baju dibaham seterika

huhu

ZARA 札拉 said...

errr...

nak seterika gantian ke nak baju baru?

=)

~0~ said...

ingatkan ko da join pandu putri tadi

oranglidi said...

hahhahaha. ape la lu ni.. lenkali sterka tu wat la volume rndah skit..

Cik_daya said...

jahat tu Encik Setrika tu yer

ieyla said...

Lain kali seterika tue janganlah panas sangat..kalau terlalu panas memanglah habis baju dimakannya....susah2 sangat beli jer iron baru....!

Paan said...

Mak kau datang? Aku nak report perangai kau kat mak kau la.

jinggo said...

hahahaaa.....
sama cam aku tak reti seterika baju....
hari-hari pakai t-shirt p keja....

hahahahahaa........

Lionel Azry said...

bangang punya budak..tak reti sterika..

piqah SHJ. said...

kem salam kat puanmulia dan si toyol eea !

cY~pu'dy'nG's said...

pttlaaa..
aku pon pasan gak baju sme..
ahaks! ;p

cik CumeY said...

saye punyer tudung paling banyak encik seterika makan...cet!!

sungguh jahat encik seterika..

adakah seterika kita jenama yang sama???kuang kuang!

handhalah ibnu kamil said...

adeyy..

lepas ni jgn pakai seterika la.

letak saja baju bawah tilam.
esok pagi komform dah oke.

jumapx said...

tue la kau...
suka mengelamun bila gosok baju...ha3

besi said...

vi...saiz baju apa? senang nak beli nanti....hehehehhe

sterika tak salah...
baju yg salah...

Lifesaver said...

ko beli baju sek je..senang