dupdupmyheart

Friday, October 2, 2009

INDAHNYA SUNGGUH DIHARI RAYA, RAMAINYA ORANG BERSUKARIA

awal pagi aku suda jumpa mesin ajaib.
dia kata 72 kg.
setan.



nda apa.
persetankan saja.


pastu aku pegi beraya rumah bos aku.
melantak untuk pakej makan pagi campur makan tengahari.
pastu tidur sampai la pukul 2lebih.


pastu sambung open house MBSA di stadium shahalam.
pakej makan tengahari campur makan petang lagi aku.


pastu baru masuk opis.


sekian.




pastu.



mari kita main teka-teki.

pertama.kalau aku jumpa mesin ajaib, rasa-rasa berapa kilo dia tunjuk?
kedua.berapa minit ka aku berada di opis untuk 1 hari ini?


sekian.

20 comments:

~RuFuS~ said...

mungkin tmbah 10 kg..
ko di opis x smpi 20 menit kot arini...

kEy said...

wlaup0n mesin tu xajaib ia tetap 72~
kat 0pis selama 5 minit~

~♥ cik intan® said...

.mesin ajaib = 90 kg
.kt opis = 5 saat

.sekian!

bEEdLE d' bARd said...

tmbah 3 kilo..

3 minit jek kot kat ofis.hehe

speckurosaklagi said...

berat ttp 72kg
kat opis xsempat masuk dah tutup..wakakaka....

.rafiq. said...

mesin ajaib ke berat badan kau yang ajaib?

vi jemput datang rumah main tag.

ZARA 札拉 said...

hahaha~

aku takde mesin ajaib tu~

Lionel Azry said...

macam setan..

azman shah said...

bakal obes xlama lg heheh

oranglidi said...

wa setuju dengan rafiq 50 peratus. heeh..

ala, lu kan slim. cepat je turun balik berat tuh.

dalam ofis dalam lingkungan sejam kot.

Nabil Fizri said...

berat setan.

5min.

jajazuzu said...

ahhhh..tamau jwb soalan teka teki tu! apesal x bgtau ada open house kt stadium shahalam! cisssss la!

GaDiS KaMpUnG sEpArA BaNdAr said...

makan makan dan makan..

enjoy ur weight..

hehehe..

ah bu said...

88kg

ciK LyndaWawa igUana said...

ko makan je kejenye..heheheheh

Jard The Great said...

ko bg jela mesin ajaib kat aku.. aku nk terai gak.. ehehe

addyaholix said...

amir cakap kau cantik =)

dobot said...

berat setan semakin bertambah.
:D

Kap said...

tak muat nak masuk, pintu jadi sempit..

berat 100kg (tolak berat kocek kau yang penuh baulu tu)

;)

Lifesaver said...

ala..aku tidak kisah ko gemuk vi..jgn aku gemuk sudah