dupdupmyheart

Saturday, September 12, 2009

SETIAP KALI AKU TENGOK CERITA TALENTIME DI ASTRO.MESTI SUDA MASUK JAM PERTAMA.POTONG STIM BETUL.

sangat gantung ok.
tapi aku layan jugakla,
sampai nangis-nangis ni.
weh sumpah sedih bah!



lepastu tengok azean irdawaty.
teringat sama puanmulia.
muka diorang lebih kurang sama bah.
lepastu teringat cerita AISYAH 50sen
ok fine.sangat lucu.
nda dapat tebayang ni kalau puanmulia buat aksi macam AISYAH 50sen.
n setiap kali anak-anak beliau yang mulia-mulia cerita pasal AISYAH 50sen sambil ketawa-ketawa sambil buat gaya, puanmulia mesti buat-buat nda dengar tapi tahan-tahan hati mau marah.
haha



oh rindu sangat sama puanmulia.
huh.

26 comments:

~RuFuS~ said...

puan mulia ade rinda sma kamu???nda kan??
cikgu skolah kamu pasti pening dgn kerenah kamu..duet2

vidadarisakura said...

rufus:
ketua kampung ko cakap sama aku bahawa dia tidak mahu hantar duit lagi sama ko.haha

YunieMinami said...

kalau potong stim lu layan blue sudahhh!hahahaha

helena's said...

talentime ade kuar tv ke??

.rafiq. said...

memang tak syok. kalau tengok dari mula mesti stim punya.

oranglidi said...

memang cite talentime tu best!

naseb bek wa tgk dari awal sampai habis. hheehe.. slamat berkenalan!

Pekerja Kontrak said...

sdh tgk talentime....

oranglidi said...

yunie: amboi. jangan nakal2!

helena: ade la.. dalam astro. wa pun ade tgk situ

rafiq: woi! mende stim2 ni?

oranglidi: aih.. komen diri sndiri lak. hahaha

.rafiq. said...

hahahaha oranglidi kau kenapa? dah mabuk masuk air ke?hahaha

vidadarisakura said...

yunie:
seplai la aku blue weh.haha




helena:
kuar AOD.heee



rafiq:
sah.haha



oranglidi:
sepa mo kenal ngan ko?
huh.haha



pekerjakontrak:
bila????????????????????????



oranglidi lagi:
lu macam setan bai.haha



rafiq:
org nda puasa memang camtu.haha

khaLifah feDi said...

slmt pulg ke sabah ea!!!

Precious said...

Semoga VV bertambah cumillll ....

Heidi Shafiq said...

puan mulia x kasi ko balik.. die baru bgtau aku td.. :P

vidadarisakura said...

kf:
iya.tanx.




precious:
amin.haha


heidi:
ko ada skendel dengan puanmulia?haha

cY~pu'dy'nG's said...

vi, klau ko gemok lg, msti sama itu azean irdawaty+puan mulia....hahhahahah3..;p

vidadarisakura said...

dayah:
macam cilakak.haha

Qaseh said...

mintak autograph pnmulia bley??

qishie said...

puan mulia bukan rindu ko pun.
kecoh je.

=P

besi said...

vi....hehehehe..ko nie kan...
tak de pe la....lawak tul...
potong stim...lepas tu kena suruh layan blue lak...heehheheheheeh

ezzati said...

vi vi...ko psg reminder la lenkali..

Lionel Azry said...

setan pun tahu rindu2 jugak ya?

dobot said...

haha, pnmulia, rindu kee sama kakak wehh?
;DD

Mama Shaqeer Wife Khairul said...

askum...
salam lebaran...
ada kad raya untuk awak kat blogged saye yea...
sudi2lah amik...thanks...
askum..
~bye~

chipsmore said...

puan mulia sp wei?
ada ke cite talentime kat astro?? ke ko langgan mustika??
sbb aku xpena lak tgok..tingin gak tgok...tp yg de makin dy je..huhu

chipsmore said...

*making...silap plak

Lifesaver said...

ko byk dosa dgn puan mulia agaknya