dupdupmyheart

Sunday, September 27, 2009

PUGAI.

gara-gara merijek chenta, kazen aku kena pugai.



chenta ditolak
bomoh bertindak.




macam setan.




oh.pugai itu macam "diguna-guna aka sihir" supaya ko chenta sama itu orang.
nda patut betul.

17 comments:

Lionel Azry said...

lu memang muka rejek siak :P

Tora Aman said...

Suda kena ubat lum?Bahaya tul..gila eh

.rafiq. said...

betul ke kena guna-guna? tah2 betul betul suke. kau jeles kot.

+h.a.z.e.r.i.n+ said...

aku dgr kt sabah mmg suka mcm tu. betul ke?

KinosKoko said...

bnyak btol org men guna2 skang...
bodo kan..kalo chenta ditolak, suda la..despret btol smpai mo guna2..

jejaka anggun said...

mase kene pugai tuh ada x terbang2 atas katil pastuh terapung... pastuh muke tukar warna ijau. mata tetibe pakai kontek lense putih. ada tak? ada tak?

YunieMinami said...

serius?bodo sial mcm tu..

wahyudi my said...

gud idea. mana mau carik bomoh hah?

mau pugai kau.

Oh ya, kpd yg btanya. Bukan setakat itu, di sabah juga, kami makan orang. Tapi sumpit dulu la. Lepas tu makan dgn sup dinasour.

Tora Aman said...

Sadap bah sup dinosaur..hahaha

dobot said...

gile laa sampai macam tu sekali.
ishh.

karatz said...

memang syahitan..abis,ok suda dia?

besi said...

zaman laaaaa nie...ada lagi kes2 camnie? pelik aku

Lifesaver said...

pugai???

Nabil Fizri said...

masyam setan.

jinggo said...

ada lagi rupanya spisis babi macam tu aaaa...
ingatkan dah pupus babi dinasor dulu tu.......

iezat n hobbes said...

kalau gua try tackle lu agak2 lu pugai gua x?

vidadarisakura said...

babionel:
lu dah transform jadi babi sampai xpaham cerita??




tora:
ondeway.



rafiq:
out.bangkang.




hazerin:
semua tempat pun macam tu.bukan sabah jak.




kinoskoko:
hobi kali.haaha


jejaka:
teda.

sori.
haha



yunie:
iya.
ko p la pugai budak nuar tu.haha



wahyu:
haha.
sanggup meh ko mo pugai aku?





tora:
sup babi lagi kick.haha



dobot:
iyaaaaaaa.



karats:
ondeway.hee


besi:
ada jak.
tanah korang ni lagi ramai.




syafa:
gapui?




nabil.
sangat.



jinggo:
ada jak.
napa pplak nda.



iezat:
x.gua santit lu.haha