dupdupmyheart

Tuesday, September 15, 2009

LUPAKAN PERTAMBAHAN PULUHAN KG.YANG PENTING GUA HEPI. MACAM?ADA MACAM PANTUN?HAHA

ini cerita ai bermarathon makan sampai budu.
arini ai bukak puasa di kelana jaya dengan setan2 dibawah.


dan bukan setan dibawah.



dan ada lagi setan2 mana ntah

*gambar tidak disediakan*

ai makan dekat gerai bodo2 tapi makanan power ai cakap dengan yu.
makanan tu rasa mahal.
pelikkan.
gerai biasa2 tapi harga makanan harga aircond.
tapi sangat mantap.
sumpah nda tipu.


lepastu ai terus balik shah alam cepat-cepat sebab seterusnya ai sambung makan dengan budak opis ai di padang jawa. kesian mereka terpaksa tunggu ai lama sikit.
lihat..ai masih pakai baju kurung.
bukan baju kurung ai yang koyak itu ok.
ai suda tukar masa lunch tadi.
ops..maksud ai masa rehat tengahari.


lepastu ai sambung makan asap buahan dekat uptown shah alam.

*gambar hilang*

sekian terima kasih.




kesimpulannya:

ai dan makanan tidak dapat dipisahkan.



.....................



ai cakap dengan puanmulia ai teda duit bikin makan.
badan ai dah kurus macam pengemis tidak cukup makan.


rasa-rasa puanmulia percaya nda?


nampaknya taktik ai minta duit dengan puanmulia dengan menggunakan alasan tidak makan akan kantoi.
dem.



............................


ai tengah seronok packing barang sekarang untuk balik sabah karang malam.yeah.
seronok2.



...........................

ARGHH!!PENATNYA JADI REBUTAN.
sekian.

24 comments:

Lionel Azry said...

dasar gemuk :P

Akmal Hakim said...

berapa puluhan kilo kau naik malam nie?? adakah ianya 10kilo? 21 1/2 kilo? gila... makan siap tapau..
vi vi.... adeh

cY~pu'dy'nG's said...

ishk..mmg ikot gaya pn.mulia la lpas nie...hahaha3

.rafiq. said...

vivi ni comel jugak rupanya. ceh ceh ceh bangga lah tu.

qishie said...

pergh..ko balik semalam ade sampai mengengsot tak?

bspotgurl said...

wah wah makan gegiler nih.... ;)

Lifesaver said...

ko tak nak bg duit raya kat aku?

ZARA 札拉 said...

pergh~

makan..

makan...

makan~

woot~

mana gemuk wei?

takde!

Qaseh said...

pakai koset 6 lapis...ok kot...

~0~ said...

gile la...power btol kuasa makan ko..xdapat aku celen..

joegrimjow said...

tak nampak kurus poon

~♥ cik intan® said...

.sejak bile pndai cakap ai ai neh? ;p

YunieMinami said...

tlg la letak pic i yg kiut sikit..tp xpe la..biar dlm gambar x kiut yg penting kt luar kiut.hahahahaha

Clark Pett said...

Nk lwn mkn ngn aku ke ni..hehe. ada kwn2 comel bkn nk ajak aku buke skali.huh!

vidadarisakura said...

babioneL:
APA DIA SAITANNN?



akmal:
macam setan.hahaha



daya:
mama comel anak cantek.haha




rafiq:
well..ai dah muak pujian camtu.kakakakaka
macam setan.




qish:
aku bejalan sambil baring.haha



bspotgurl:
heee.
biasalah..jadi rebutan.semua mau bukak puasa dengan ai.haha




syafa:
apahal?aku tunggu duit raya dari ko ok.
haha





zara:
huhu.dalam gambar muka aku lain sikit bentuknya.haha





qaseh:
ok tenkiu kak.haha



0:
er..boleh kut time aku tenga kenyang..haha




joe:
ada aku cakap aku kurus??




intan:
baru festime eh baca blog akak?haha





yunie:
cam setan.lu jangan memandai uplod gambar xsenonoh ar.hahaha




pett:
mana boleh..LU ARTIS. LU KAN AWIE.HAHAHA

besi said...

selamat pulang berhari raya
budak comel........


tak pe makan la....sementara masih mau lagi....kalau dah tak mau kan susah ....


selamat hari raya

vidadarisakura said...

besi:
iya.makan.makan.makan.
haha

jejaka anggun said...

selamat hari raya....

vidadarisakura said...

jejaka:
selamat jak???duit raya?

Pekerja Kontrak said...

o.... mcm tu.....

speckurosaklagi said...

bestnye maraton makan...
yg last tuh mkn asap buah perisa apa??upload la pix..

khaLifah feDi said...

selamat hari raye..

slmt plg ke sabah..!!

jgn mkn2 byk2 nnti ndak comel hee =p

Hazzy Ishak said...

makin makan makin comey...

piqah SHJ. said...

hahaha
hantu makan !
boleh gang ni