dupdupmyheart

Wednesday, September 30, 2009

KU SANGKAKAN SAMBAL UDANG.SEKALI KEK LAPIS SARAWAK.HUH.

kemarin.
di rumah berlokasi kota belud sabah,
puanmulia kasi masak aku sambal udang sebagai bekalan tambahan aku untuk 1 minggu.
sedap.
sumpah.



hari ini.
di rumah berlokasi shah alam selangor,
perut lapar.
kasi panas kuali cepat-cepat
target sambal udang dalam bekas aiskrim nestle berwarna biru.
kuali suda panas.
bukak gam plastik cepat-cepat.
sekali bukak penutup bekas aiskrim nestle berwarna biru tersebut...




aku



terus



heart attack.








sebab.
dalam bekas aiskrim nestle berwarna biru itu bukanlah sambal udang yang ditarget sebentar tadi akan tetapi kek lapis sarawak.









masih sakit jantung.
darah sudah sampai paras hidung sebab geram.
macamana boleh tertinggal itu sambal udang yang juga dalam bekas aiskrim nestle berwarna biru.




telefon puanmulia.


mengadu sambal udang dalam bekas aiskrim nestle berwarna biru yang tertinggal.
kena ceramah sebab dari dulu setiap kali pergi mana-mana mesti ada barang yang tertinggal.



aku tanya khabar sambal udang dalam bekas aiskrim nestle berwarna biru yang tertinggal yang sepatutnya sudah masuk dalam perut aku sepuluh minit lalu,



jawapan?



sambal udang tersebut suda berada dalam perut adik-adik aku.
huh.



jangan sampai aku kasik panas kek lapis sarawak pastu makan dengan nasik.
dan imejin itu adalah sambal udang yang berada dalam bekas aiskrim nestle berwarna biru.



sekian.



...................


kemarin itu bermaksud hari sebelum hari ini.
harap maklum.



.................


oh ucapan takziah kepada bapak kepada jamal sebab tidak dapat merasa sambal udang dalam bekas aiskrim nestle berwarna biru yang dimasak oleh puan mulia.
sori sangat.



sekian.

12 comments:

cY~pu'dy'nG's said...

selamat xbwk smbl udang tue..
karang makin brtmbh gemok lak..
hahhahaha

~♥ cik intan® said...

.wahh kt bwh ni ade iklan nuffnang mekdi laa ;p

.alaa rugi lah x dpt mkn smbal udang tu
.mebi sbb x mau bg akak gemuk kot ;p

joegrimjow said...

nak...
bley...?
korek dalam perut...

Acid said...

kek sarawak pon kenyang jugak pe kalo mkn? hehe

.rafiq. said...

makan bekas aiskrim nestle warna biru lagi kenyang.

Lifesaver said...

kesian ko..mmg malang

bEEdLE d' bARd said...

makan kek lapis pun sedap jugak ape..huihu..sabor yerk..

~0~ said...

kratif gak kalo ko mkn nasi belauk kek lapos sarawak tue...xde lagi aku dengar...hahahah

Yern Ain said...

sy tau tu bekas nestle yg kaler biru.. dulu2 ada yg besar gedabak kn.. yg harga dia 5.70.. slalu kami taru udang sma sotong tu.. sbb bsar btl muatan dia..

vidadarisakura said...

dayah:
a'ah.bikin tambah dosa korang jak kutuk2 aku.
baiknya aku selamatkan kamu dari berdosa.




intan:
haha.
mebi kut.




joe:
cuba la korek.




acid:
kenyang2.hee




rafiq:
cuba ko try dulu maaakan.macam?




syafa:
dan comel.



beedle:
ya2..besabar beriman ni.haha



~o~:
idup mesti kretip bai.



yern:
haha.tu la kan.pasal besar.nda paya beli tupperware lagi.haha

Anonymous said...

huh... merajuk....

jejaka anggun said...

makan ngan nasi oke gak kek lapis tuh.

cicah plak ngan kicap kipas udang. peggh!!!