dupdupmyheart

Tuesday, September 15, 2009

KAWAN-KAWAN.

selamat hari raya.
aku tau mulut aku cam sial.
sesiapa terasa tu aku minta maaf awal-awal.
lepas raya karang aku buat balik.
kihkihkihkih.



er.aku nda sempat collect kad raya yang kamu-kamu bagi.
karang la lepas aku balik beraya aku ambik ar.
alaaa raya kan sebulan.
rilekla.



memandangkan wimax belum ada coverage disabah.
aku tinggalkan setan ni sini sahaja.
kalau aku rajin aku updet la enitink dari sabah.hee



dan last aku mahu tulis.




last.


bye.


haha


eh lupa.
assalamualaikum semua.



aku muslim la setan.haha
babai.

32 comments:

oranglidi said...

ehhehee... slamat ari raye!

jauhkan diri dari setan.

~♥ cik intan® said...

.jgn lupe jln balik ke semenanjung! ;p

Paan said...

Berambus ko!

jajazuzu said...

ohh...dh nk blik sabah?

slmat hari raya vid!

.rafiq. said...

selamat hari raya vivi. semoga bertambah kurus lepas raya. nanti setan dah ada boleh jumpa balik. jangan nakal2 dekat sabah nanti kena lempang. selamat hari raya.

kau comel lah.

Akmal Hakim said...

sambut raya ka? haha..

qishie said...

selamat hari raya weh.

Budak Panjang said...

weh tinggal la wimax kat gua! pembaziran itu bah!

Budak Panjang said...

oh lupa, selamat hari raya! mesti kegemokan kau tak terkawal lepas ni! hehehe

Mieaa said...

ok selamat bertemu di sabah!

~0~ said...

selamat jalan...

selamat ari raya...

maaf ku pohon...hehehhee

ezzati said...

bln 10 aku ke sabah lagik..hehe...

selamat ari rye ..

ZARA 札拉 said...

selamat beraya vivi~

ihiks~

aku mau ikut gi Sabah~

azman shah said...

bahasa yg kenal erti berbicara hahaha

GaDiS KaMpUnG sEpArA BaNdAr said...

selamat hari raya..

vv

Lionel Azry said...

mangkuk punya setan!

nabil fizri said...

lu suke raye?
lpas raye setan kasi lepas kan?
ha3

cik CumeY said...

cik vid!
i lap u!!

lap lap u!!
hihih..
selamat hari rayeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

bspotgurl said...

selamat hari raya jugak
semoga kamu happy selalu & yang paling penting otak tu jgn terlalu sewel okay.

maaf zahir batin..;)

Lifesaver said...

aku ampunkan ko....jgn makan byk2!!nnt lemak kumpul

yg_indah said...

slmat hari rya VV.

piqah said...

wimax tu post ke seremban lah !

besi said...

selamat hari raya
vivi comel.....

maaf jika ada silap....
selamat bergumbira disamping keluarga tercinta....

addyaholix said...

selamat pulang. dan kembali vivi~

Yern Ain said...

oi datang rumah beraya!

Hazzy Ishak said...

selamat hari raya v

Cik_daya said...

sElamat Hari Raya...
Jangan lupe balik sini...

Mr feckry said...

jangan tinggalkan setan-setan tu..plzzz

Nur Mariaminul Amalina said...

selamat hari juga
:)

Paradoks said...

PARADOKS mengucapkan Selamat Hari Raya Maaf Zahir dan Batin
-aloy

joegrimjow said...

camni kan sopan
eppy raya!!

dobot said...

selamat hari raya setan!
(: