dupdupmyheart

Friday, September 11, 2009

KAN BAGUS KALAU AKU TIDUR MALAM NI ESOK IALAH HARI SELASA.HUH.

sempena hari raya tahun ni,
aku suda cakap sama puanmulia bahawa aku mahu sponsor kuih raya.
jadi aku pun borong la kuih raya banyak2 dalam 3 ratus la macam tu jugak habis.
ok.aku miskin suda ni.



selain itu,
ada satu benda lagi aku mau sponsor,
tapi..
aku memang suda saspek aku kompom nda lepas flight dan seterusnya dimasukkan ke penjara selain masuk suratkhabar.
huh.


ini.


murah wehhhhhh.
nampaknya niat aku untuk sapot anak melayu punya bisnes terkubur begitu sahaja.
huh.
sudahla mengidam mau men delpung sampai budu ni
wuhuuu.nda sabar ni..


MINGGU DEPAN AKU BALIK SABAH!!YEYEYEYE!


................



MARI BELAJAR BAHASA SABAH.


delpung itu mercun ya setan.
sekian.

29 comments:

Paan said...

Ngko tu pun kalo tak diambil kira wujudnya ko sebagai manusia, mmg x lepas Vi. Ko kan babi. Binatang mana lepas naik flight.

vidadarisakura said...

paantat:
APA DIA SAITAN????

~♥ cik intan® said...

.kite bukannnnnnn setann
.uwaaaaaaaaaa T.T

vidadarisakura said...

intan:
eh sepa terasa dia la setan.jadi jangan terasa.haha

besi said...

vi...comel la

YunieMinami said...

huh nasib baik skali lagi kau ckp delpung tu pe makne nye..kalau x aku lempang kau..peliss..bahasa baku!

Yern Ain said...

oi napa sy x prnah tau pn bahasa lain bg mercun?


ko sapot la kek d rumah sy. mama sy ckp gula hbs d kk. hahaha.

Heidi Shafiq said...

macam nak g perang..
vivi taliban..

chipsmore said...

aku baru nk bukak kamus oxford cari delpung tu apa...naseb baik ko gtaw...ahaha :D

helena's said...

ahahaha,,vi rindu la kat ko..

sius nih!

KinosKoko said...

kesian la sama aku yg nda balik beraya ni...haishhh~~

~0~ said...

wei..
bape kilo ko beli??

ko nak jadi tokan??

ZARA 札拉 said...

aku mau delpung jua!!

GaDiS KaMpUnG sEpArA BaNdAr said...

delpung??

ingatkn tepung...

hoho..

.rafiq. said...

aku rasa nak sumbat delpung dalam mulut setan betina ni.

BuDakHutaN said...

ko tia import mercun ka? hehehe...

cik CumeY said...

hahaha..
selamat hari raye vi!
hahaha...
lamer dah tak ngomen2..
bace jerk..
puasa nih kurus kah sudah?

qishie said...

agak2 kalau aku malas nak send salinan photostet tu..
ko bole balik?
hahah!

dobot said...

nak jugakkkkkkkk!!!!!!!!

Mieaa said...

minta mercun!

Kap said...

aku nak jawab..

dolphin yang main mercun berperangai setan..

betul ka???

Qaseh said...

anak yg baik....sejuk perut pnmulia dapat biskut raya...kalau vivi buat mau beku perut pnmulia.

oranglidi said...

haha...


asik sebut setan je. ade ape2 ke?

jajazuzu said...

thun ni aku balik sarawak. yaaeaaahhhee!!

vidadarisakura said...

besi:
malu ai tau.haha



yunie:
macam setan.haha




yern:
sebab ini bajau.haha




heidi:
mari aku mo serang ko.haha



chipsmore:
haha.kamus oxford pun kalah tahu.haha



helena:
tipu.

haha



kinoskoko:
andu bah kesian.



o:
kalau aku beli mana lepas flite la bai.




zara:
ambik.haha



gadis:
cis.



rafiq:
setan sudah.betina tak perlu kut.



budakhutan:
kasi seplai saya di sabah buli?
haha




cikcumey:
matilah kalau kurus.tambah gemuk ok.huh




qish:
jangan macam setan ya qish.plisssssssssssssssssss.





dobot:
ambik2.sila2.
haha




miya:
hish nda malu.haha



kap:
setan cakap aku dolpin.haha



qaseh:
apala kakak ni.sejuk suda org sy baca sekalibahagian beku tu nda bleh blah.haha




orglidi:
apa dia setan???
haha



jaja:
aik?ko org sarawak meh?

oranglidi said...

jangan la panggil wa mcmtu. sedih rase.

khaLifah feDi said...

emm lame suda x mem tepung eh sala delpung hee =p

vidadarisakura said...

orglidi:
alaaa.ingat lu ganas boleh disetankan.haha



kf:
p la main jauh2.haha

Lifesaver said...

aku nak report kat polis!