dupdupmyheart

Saturday, September 19, 2009

EKSESAIS TANGAN











tengok masa dalam gambar aku.
ertinya aku masih tolong puanmulia mengacau rendang.



awalkan?


haha

18 comments:

GaDiS KaMpUnG sEpArA BaNdAr said...

banyaknya rendang...

sekawah....

mesti banyak sebab ko yg mkn banyak kn??

hahaha...

cY~pu'dy'nG's said...

Makin Gemok la ko Vi...Hahhaha3...;p

karatz said...

mintak tapau sekilo

fezaL Mohd said...

Selamat Hari Raya Aidilfitri. Maaf Zahir & Batin”

“Betik is papaya, rock is batu,
Lg sket nk raya, kamu dah pakai baju baru,
This is kulit kerang, Fish the ikan puyu,
I cakap terus terang, I nak duit raya dr kamu

joegrimjow said...

nak buat marah
anak kamo?

joegrimjow said...

nanti makan bnyak2
da gmok cari ku
hehe

Ricardo Arres Kaka' said...

lu tolong tgk jer kan?

chipsmore said...

yg baju oren tu toyol ke vi?? comel ouh dy..kem salam dy..kui3x ;)

azman shah said...

slmt hari raya maaf zahir batin dari aku untuk anda

fazrin2211 said...

peh, best gile suasana macam ni.

.rafiq. said...

ko curi lain kat mana vi? wah rajinnye menolong keluarga memasak rendang. tak sangka rajin. boleh buat mak tiri ni.haha

faiq said...

ish2..jgn ngaja budk men mercun la..bahye

Dora Tora said...

Oh misi menyeludup delpung berjaya ka? 0_o Lalala

shakinah said...

kat sabah bukan raya haji lagi meriah ke dari aidilfitri?

btw,
byk gila rendang!!
hohooo
pos bak siket

besi said...

rajinnya vivi comel nie

Nabil Fizri said...

banyak lor rendang.
sekawah dol!

Qaseh said...

selamat hari raya
semoga syawal ini lebih bermurah hati memaafkan kesalahan insan lain :) maaf zahir batin

Lifesaver said...

uiks gila byk rendang ko