dupdupmyheart

Sunday, September 13, 2009

BUKAN SEMUA ORANG

kalau orang lain malas balik kampung sebab penat jawab soalan "bila mau kawin?"



tapi aku?









niat aku balik kampung cuma jumpa keluarga aku, untuk jumpa orang lain mungkin tidak seghairah masa mula-mula aku tinggal jauh. alasannya, aku tidak tahu mau jawab apa bila jumpa kawan-kawan lama selain jawapan "terpaksa senyum sengih-sengih" untuk soalan "vi kenapa ko gemuk?"


...................


bukan semua orang mampu kurus dengan mendadak atas dasar putus cinta atau teda duit bikin makan atau berhenti makan nasi atau diet atau sibuk bekerja atau joging atau sakit atau makan berbagaai jenis ubat kurus atau sebagainya.
bukan semua orang bernasib baik untuk kurus macam tu.bukan semua orang



anggap jak la ni falsafah.
-vivi-

23 comments:

faiq said...

relak la..
akunye ag trok..
ade ke diorg tnye aku.
"faiq npe muke ko mcm orlando bloom"..
peh diorg samekn aku ngan olando bloom jer..xde klas lgsg..

hahahaa

vidadarisakura said...

faiq:
macam setan.haha

~♥ cik intan® said...

.haha releks sis ;p

.rafiq. said...

ah tengok kau makan dah tau gemok. kau makan bape pinggan sehari weh?

Cik Yuki said...

viva :

aku lg menyampah kalo balik kg. dorang akan tanya "asl ko kurus eh ?" "ko cute ar kalo kurus" kekdg aku pekakkn telinga je..aku tau aq cute.. :p

qishie said...

lek aa weh..
aku balik kampung orang asik cakap..
ko kenapa makin hot qish..
aku wat bodo je.

:p

vidadarisakura said...

intan n yukie:
rilek2 la ni.tenga rilek.haha

vidadarisakura said...

yang lain selain yuki n intan:
komen macam setan!!


haha

cY~pu'dy'nG's said...

bukan kt kg je org tnye gitu vi..Kat opis pon sme..mne xgemok..asyik mkn jerrrr..pose pon sme...Da lebey kurang ngan Garfield=kucing gemok yg mls!;p

vidadarisakura said...

dayah kalau pakai heel pun belum cukup tinggi:

ko mau aku tiup ko pastu terbang keluar tingkap?

GaDiS KaMpUnG sEpArA BaNdAr said...

kita serupa...

jd sedia utk pekak kn telinga nti..

cY~pu'dy'nG's said...

hahhahha3!~
sudah la...
aku xtakot ko hembos aku..
tp, aku takot ko hempap aku..
coz, ko GEMOKKKKKKKKKKKKK!~AHAKS~;P

vidadarisakura said...

gadis:
pekak teling saama mulut mahu laser.fite for rite.haha



dayah:
hah.ni la contoh makluk kurus yang suka mengutuk manusia2 gemuk.
awas ko besok ar dayah.
awas.
haha.



awas dayah.memang aku rogol ko sampai batal puasa.haha

Yern Ain said...

wakakakakka.buduh punya falsampah.

vidadarisakura said...

yern:
haha.sot.

cY~pu'dy'nG's said...

wahhhhh...sangat takott...aku mnyorok blkg bob!~berani rogol laaaa...hahahah3..;p

vidadarisakura said...

dayah:
setakat bob teda hal la.
gadu kipas pun aku bole menang,apalagi ko.hahahaha

piqah SHJ. said...

hahahaha
kita mengalami nasib yang sama.
tp laen sket soalan dy,

"iqa, apsal bontot kau makin lebar ?"
jawapan: senang nak beranak.

hehe

dobot said...

hahaha, mcm2 hal laa kauu.

cY~pu'dy'nG's said...

hahhHAHha3..;p
dia bkn pe, kna beralah, sbb ko pompuan..cube klau ko laki, mau nye d hempap ko ibarat gajah pijak semut tau!;p

Heidi Shafiq said...

nak seribu daya.. xnak seribu dalih..

Mieaa said...

iya kak, aku paham.
ndak suma org boleh kurus mendadak..
aku lain, kakak lain.
aku suda bole pakai saiz 26.
kakak macamana?
hehehehe

Lifesaver said...

sumpah aku tak tnya kenapa ko gemuk???haha