dupdupmyheart

Friday, September 4, 2009

BERSAMA PEMENANG CONTEST KENAPA SAYA RINDU VIVI.

berbuka puasa bersama pemenang karangan "kenapa saya rindu vivi".
oh pasti la saya ini sipenepati janji orangnya.
sebagai hadiah beliau dikehendaki MEMBELANJA SAYA makan berpakej.
ah sungguh seronok.


dari ayam hingga togel hinggaa eskrem hingga cair.heaven tahu?memang sangat kenny dirojes-rojes la.

gambar pemenang dan hadiah seterusnya.

sebagai orang susa ini jak la yang mampu saya hadiahkan selain MEREKA MEMBELANJA SAYA MAKAN.hebat kan?
bukan kedekut tahu.



oh sangat seronok rupanya buat contest macam ni.
lepas ni aku mahu buat contest lagi la.hadiah pasti lagi hebat. MEMBELANJA AKU MAKAN lagi memang hadiah utama.hahaha
dan aku mahu pastikan calon2 yang menang adalah kak diba n kak elyn.hahaha
ok lah.
sekian terimakasih.


...........


maksud hadiah MEMBELANJA SAYA MAKAN itu bermaksud pemenang yang membelanja pembuat contest makan ya.harap maklum.

20 comments:

joegrimjow said...

ok
nanti ku join

Heidi Shafiq said...

ko da lupe nak kurus ke?

Lionel Azry said...

hoi bila nak blanja aku?

♥ PinK HeL ♥ said...

mabelesssss!!!

Zeela LaLaLa said...

dari dua hari lepas aku teringin mkn kenny rogers. kenape kau dpt makan dulu?

huuu..sedapnya. teringin sungguh potato jacket with cheesy macaroni. sedapppppppp

YunieMinami said...

kau belanje org makan?kau biar btol?
nak mati ape?hahahahhaa

bspotgurl said...

hahha mereng betul contest ini.. but kindna cute one

besi said...

comel tul la si vivi nie
tak pe makan je bila tgh mau tue

*SiRibenMerah said...

alamak.. x sempat nak wat entry tuh.. cuma cadangan kat vv utk contest akan dtg neh.. make sure kalo I menang, tmbh syarat sket.. pakej hanya available di Langkawi sahaja.. segala urusan kehadiran cik puan sri VV diuruskan sendiri oleh tuan punya badan.. ahaks~

**confirm ko bg aku first dlm senarai pengalah awal2 lg..=P~

Lifesaver said...

aku tak rasa pon ni contest...ko belanja ke doarg belanja?

Cik_daya said...

wah.. hadiah nyer.. hikhik
lain dr yg lain

ZARA 札拉 said...

hehehe~

best betul nih~

marilyndeasy said...

doiii...punya best ko punya contest v!

ciK LyndaWawa igUana said...

vivi..ko tak mo belanja aku mahal2 pun takpe....aku nak aiskrim je pun dah cukup

.kakijalan. said...

belanje makan tangan nak?haha

~d!b@~ said...

contest menda... ni politik!!

ceh!

ketara lagi tu akan pastikan kemenangan akak? huh??

sib baik akak nampak comel dalam gamba tu lalalala~

Kap said...

*tepuk dahi*

-eLyNhere- said...

huh...!

pemenang hanye kak dba n kak elyn??
politik sungguh!

cisss...!

nasib epal tu sedap.. hikss!

=P

wahyudimy said...

sangap

AdjLa said...

nice.