dupdupmyheart

Friday, September 11, 2009

NUFF APA?NUFFNANG.. NANG APA?NANGKA ER..NANGNAK PUN BOLEH.LALALA

akhirnya aku berjaya bawa nufnang masuk dalam blog aku.
tengok siring blog aku ni.haha
macam setan belagak.
kebaruan betul.






padahal belajar dari budak intan. punya tutorial nufnang.
haha



sebagai hadiah kejayaan aku,
aku bagi wallpaper free sempena bulan ramadhan untuk tatapan kamu semua.
sekian.





dan juga.
saya berjanji "melayu" akan mengupdate blog saya seperti dahulu seperti 7e dengan harapan nufnang bagi duit raya banyak.
sekian terima kasih.



...........



MARI BELAJAR BAHASA SABAH.

siring itu tepi ya anak-anak.

16 comments:

~♥ cik intan® said...

.hahaha
.mane aci letak kt sidebar je kak
.mmg la senang
.letak la kt header n in between content bru le dpt duit raye byk! ^^

YunieMinami said...

nufnang tu haram jadah ape?

karatz said...

cis.aku register asyik error je

vidadarisakura said...

intan:
alaaaa....susa ok!haha karang2 la.hee



yunie:
nangnak haha.



karatz:
aku pun baru jak lepas.haha

Heidi Shafiq said...

wallpaper ni xleh pakai..
screen aku kuar "ERROR!!!!!"

Mieaa said...

jadi supaya apa la 2?
oh aku tau..
supaya bole kasi aku duit raya.
kan? kan?

Lifesaver said...

kalo ko kaya..ko blnje aku yok!

ZARA 札拉 said...

Oho~

siring~


eh vivi, bila mau sungkai bersama?

.rafiq. said...

wallpaper tu buat aku nak berbuka puasa je. apehal?

*SiRibenMerah said...

hehehe.. maintain..

vidadarisakura said...

heidi:
eleh.tipu.
haha



miea:
tet!salah.



lifesaver:
abistu kalau ko kaya?




zara:
bole2.bila mau belanja?hehe



rafiq:
haha.ambik jak bah.free tu.haha



riben:
apa menten?hee

besi said...

vi sekarang nie bertambah comel...dan berselera ...

Lionel Azry said...

semoga duit dapat bnyak dan belanja gua nasi telur lu berlada :P
kah3

vidadarisakura said...

besi:
huh.dan gemukkkkkkkkkkkkk.




babionel:
waklu.

jajazuzu said...

viiiiiiidddddddddd...nnti bg tutorial dkt aku gak. aku dh half way buat aritu. tp malas...hehehhe

vidadarisakura said...

jaja:
ko klik nama budak intan tu.
dia suda buat tutorial.hee